کد خبر: ۸۴۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ 07 May 2020

فضای اداری شرکت توزیع برق فومن مطلوب نیست

تابناک/ مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به فضای نامطلوب اداره برق شهرستان فومن، گفت: تعویض کابل های معمولی به خودنگهدار امسال در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل هنرمند عصر چهارشنبه در دیدار با فرماندار فومن با اشاره به وضعیت نامناسب ساختمان اداری، اداره برق این شهرستان بر لزوم در نظر گرفتن یک فضای اداری مناسب برای این اداره در نظر گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام شرکت توزیع برق در سطح استان از اولویت‌ها مهم این شرکت در امسال است، گفت: تعیین تکلیف وضعیت اداره برق مالکوان فومن نیز یکی از پروژه‌هایی است که با کارشناسان شرکت برق رایزنی و در نهایت این پروژه اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به اجرای پروژه تعویض کابل‌های معمولی با کابل‌های خود نگهدار، ادامه داد: یکی از پروژه‌های در دست اجرا تعویض کابل‌های معمولی به خود نگهدار است تا شاهد کاهش سرقت کابل‌ها باشیم.

لزوم رفع مشکل ضعف برق در شهرستان فومن برای فصل گرما

فرماندار فومن نیز در ادامه این جلسه حضور مدیران ادارات کل در شهرستان‌ها را سبب بیان مشکلات و ارائه راهکار برای حل آن دانست و ادامه داد: امیدواریم با حضور مدیران مشکلات مردم را با سرعت بیشتری رفع شود.

محمدرضا محسنی با بیان اینکه یکی از انتظارات ما عدم قطعی برق در فصل گرمای امسال در شهرستان فومن است، افزود: با فرا رسیدن فصل گرما مشکل ضعف شدید ولتاژ برق، نیازمند نصب ترانس برق در روستاهای بخش‌های مرکزی و سردار جنگل و روشنایی برخی از معابر شهر ماکلوان هستیم که باید این مشکلات رفع شود.

فرماندار فومن همچنین با بیان اینکه تأمین روشنایی معابر نیز از خدمات لازم الاجرا است، گفت: تأمین روشنایی روستایی در بخش‌های مرکزی و سردار جنگل نیز ضروری است.

وی به اهمیت تعویض و جابجایی تیرهای چوبی با تیرهای بتنی برق در روستای شهرستان فومن بر اساس اولویت اشاره کرد و ادامه داد: باید اعتباراتی در زمینه تعویض کابل‌های معمولی با کابل‌های خود نگهدار برای رفع مشکل در بخش تخصیص یابد.

محسنی در ادامه، به اهتمام و تشریک مساعی اداره برق شهرستان فومن برای برق رسانی به ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی روستای آلاسر و مالوان اشاره و اظهار کرد: بر اساس مصوبات شورای کشاورزی مکاتبات لازم در این خصوص به انجام شده است.

وی از آمادگی شهرداری ماکلوان و بخشداری سردار جنگل برای واگذاری زمین یا ساختمان به منظور احداث ساختمان اداره برق شهر ماکلوان خبر داد و تأمین نیرو و تجهیزات برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم منطقه را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار