فرمانده انتظامی فارس از کشف انواع کالا‌های اساسی و ضروری احتکار شده به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ 07 May 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: با توجه به لزوم نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی و ضروری در ماه مبارک رمضان، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار کالا‌های اساسی و ضروری طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان فارس اجرایی شد.

او افزود: طی این مدت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی ضمن انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی، محل دپو و احتکار کالا‌های اساسی و ضروری را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این مکان ها، بیش از ۱۱ هزار کیلوگرم برنج، ۷ هزار کیلوگرم آرد، ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر و مقادیر زیادی مواد شوینده، سویا، لیمو ترش و رب گوجه فرنگی احتکار شده کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را بیش از ۱۸ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این رابطه ۶ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند.

سردار حبیبی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار