فرمانده نیروی انتظامی گفت: یک هزار و ۳۰۰ تارنما و تشویش کنندگان فضای مجازی در زمان شیوع کرونا توسط این نیرو شناسایی و با گردانندگان آنها برخورد قانونی شد.
کد خبر: ۸۴۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴ 09 May 2020

سردار حسین اشتری روز  شنبه در دیدار با آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اظهارداشت: بعد از شیوع ویروس کرونا، نیروی انتظامی علاوه بر انجام ماموریت ذاتی خود در چندین بخش و حوزه نیز ورود پیدا کرده است.

وی افزود: در روزهای اول شیوع این ویروس با احتکار لوازم بهداشتی و ضد عفونی مواجه شدیم که با کار اطلاعاتی خوب پلیس بسیاری از انبارها شناسایی و در دل محتکران ترس و خوف افتاد و اقلام کشف شده به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل داده شد.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: پس از اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند " نیروهای مسلح و دستگاه‌های مرتبط پای کار بیایند" نیروی انتظامی با تمام توان در این حوزه ورود پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در روزهای اول باعث نگرانی و تشویش اذهان عمومی می‌شد فضای مجازی بود که پلیس فتا با افرادی که در این فضا شایعه پراکنی می‌کردند برخورد قاطع و قانونی کرده و با شناسایی تعداد تارنمای یادشده ۳۲۰ نفر دستگیر شدند.

سرددر اشتری اظهارداشت: همچنین بیمارستان‌های ناجا پای کار آمدند به طوری که بیش از ۵۱ هزار نفر به مراکز درمانی نیروی انتظامی مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه ماشین‌های آب پاش یگان ویژه پلیس  معابر را ضد عفونی می‌کردند تصریح کرد: اینگونه اقدامات پلیس باعث احساس آرامش در مردم شد.

سردار اشتری گفت: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بیش از ۳۰ هزار محور مواصلاتی توسط پلیس کنترل شد و نیروها شبانه روز بدون داشتن هیچ گونه تنشی با اقتدار و صبر و مردم داری خدمت رسانی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: روز ۱۳ فروردین مردم با پلیس همکاری خوبی داشتند که کار بی نظیری انجام شد و همچنین نیروی انتظامی از فعالیت بسیاری از فروشگاه ها و اصناف که فعالیت آنها ممنوع اعلام شده بود جلوگیری کرد و هنوز هم تعدادی کنترل می‌شوند.

وی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مصوبات ستاد کرونا لازم الاجراست که بسیار در کشور کارگشا بود و مردم با رعایت مصوبات و اعتماد به پلیس توانستند تا حد زیادی این ویروس را کنترل کنند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را سال جهش تولید نامگذاری کردند، ادامه داد: نیروی انتظامی به برکت خون شهیدان و هدایت‌های مقام معظم رهبری و همت فرماندهان و کارکنان در تمام حوزه ها پیشرفت داشته و با اقتدار وظایف خود را انجام می‌دهد.

سردار اشتری با اشاره به تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی استان اصفهان افزود: انصافا سردار "معصوم بیگی" در اصفهان خوب کار کردند و وظایف را به نحو احسن انجام دادند و امیدوارم سردار میرحیدری فرمانده جدید استان اصفهان که فردی ولایت مدار و زحمتکش است با لطف الهی و حمایت و دعای خیر شما در این وظیفه موفق عمل کنند و باعث سربلندی شوند. ملت و نیروهای مسلح وحدت و همدلی را در ایام کرونا نشان دادند.

همچنین آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در ادامه ضمن آرزوی قبولی اعمال و تبریک سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) به ملت ایران ،نیروهای مسلح ونیروی انتظامی گفت: از روزهای اول شیوع ویروس کرونا خدمات نیروهای مسلح را رصد می کردم که انصافا خوب عمل کردند.

وی با بیان اینکه ملت و نیروهای مسلح وحدت و همدلی اسلامی که از ارکان انقلاب است را در ایام بیماری کرونا نشان دادند و پای کار آمدند افزود: در مقایسه کشورمان با دیگر کشورها مشاهده می کنیم رسیدگی خوبی به بیماران در این ایام شد، کشورهایی هستند که حتی تخت برای بیماران نداشتند.

امام جمعه اصفهان اظهارداشت: نیروهای مسلح ما هر چه داشتند در اختیار دولت و مردم گذاشتند و مردم خوب کشورمان نیز خوب عمل کردند و مانند دوران دفاع مقدس و چه بسا بیشتر پای کارآمدند.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: مردم ولایی اصفهان کارهای بزرگی انجام دادند به عنوان مثال بدهی ۲۵ زندانی که ۵۰ میلیارد ریال بود توسط خیرین اصفهانی و بخشش طلبکاران داده شد و آنها به آغوش خانواده بازگشتند.

وی گفت: ملت و نیروهای مسلح وحدت و همدلی اسلامی که از ارکان انقلاب است را نشان دادند و مانند اوایل انقلاب پای کار آمدند و نشان دادند انقلاب همچنان زنده است و با همان اصول پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه اعتماد مردم به نیروهای مسلح و پلیس افزایش یافته و کارکنان نیروی انتظامی را حامی و برادر خود می‌دانند خاطرنشان کرد: سردار معصوم بیگی در ایام اغتشاشات با صبر و تدبیر عمل کرد و امیدوارم در جایگاه و مسئولیت جدید موفق عمل کند و سردار میر حیدری با یاری خدا در این راه موفق باشد.

فرمانده انتظامی استان در سالهای حضور در این استان تجلیل و سردار محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان معرفی شد.
با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده انتظامی اصفهان و سردار مهدی معصوم‌بیگی فرمانده پیشین انتظامی استان به سمت رییس پلیس پیشگیری ناجا منصوب شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار