حسن ارگی :
به گزارش تابناک سمنان: حسن ارگی  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سمنان با اشاره به افزایش ۴۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان، گفت: از ابتدای فروردین تاکنون سه تن و ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۸۴۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 11 May 2020

ارگی فرماندار مهدیشهر شد+ سوابق

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سمنان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ضمن بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در این استان نسبت به سال ۹۷ با افزایش ۴۳ درصدی مواجه شد، اظهار داشت: این رقم در مقایسه با سایر استان‌ها و میانگین کشوری بی‌سابقه است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سه تن و ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان سمنان کشف‌شده است، افزود: طی سال گذشته به‌طور متوسط روزانه ۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شد.

حسن ارگی در استان سمنان بابیان اینکه در این مدت ۴۶۲ کیلوگرم شیشه کشف‌شده که میزان کشفیات این نوع مواد مخدر ۶۷۰ درصد افزایش‌یافته است، اضافه کرد: در حوزه کشفیات مورفین نیز با افزایش ۱۹۵ درصدی مواجه شدیم.

ارگی با تأکید بر اینکه در حوزه متوفیان ناشی از مصرف مواد مخدر و مواد محرکه، استان سمنان و ایلام رتبه نخست را در پایین‌ترین آمار متوفیان کسب کردند، تصریح کرد: در این راستا ۲۰ درصد کاهش در حوزه بانوان و ۴۰ درصد کاهش در حوزه آقایان ایجادشده است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته بر اساس آمار نیروی انتظامی استان سمنان یک‌هزار و سه نفر از خرده‌فروشان، ۴۰ نفر از فروشندگان کلان و یک هزار و ۴۴ نفر از مصرف‌کنندگان مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار