فرماندار آبادان گفت: مبادی ورودی آبادان کنترل خواهد شد و این به معنای انسداد کلی عبور و مرور به شهرستان نیست.
کد خبر: ۸۴۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ 11 May 2020

سید زین‌العابدین موسوی فرماندار آبادان در تشریح جزئیات ایجاد محدودیت‌های جدید در آبادان، اظهار کرد: در نشست ستاد استانی کرونا، مصوب شد تا ۹ شهر تعطیل شود، اما از آنجایی که پیش از این نشست، پیگیر این موضوع بودیم تا آبادان با توجه به شرایطی که دارد، جزو یکی از شهرهایی باشد که با تصمیمات استانی شامل تعطیلی و محدودیت شود، متأسفانه چنین نشد.

وی افزود: با هماهنگی‌هایی که با استاندار خوزستان انجام گرفت، در نهایت خارج از تصمیمات اتخاذ شده، تعطیلی آبادان را اعلام کردیم.

به آبادان سفر نکنید

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: مضاف بر اینکه راه‌های ورودی به آبادان از محور بندرامام خمینی(ره) و اهواز نیز بسته شد، این محدودیت‌ها به معنای قرنطینه شهر نیست، بلکه ایجاد محدودیت برای ورود کسانی است که قصد سفر به آبادان را دارند.

موسوی اتخاذ این تصمیم را به دلیل تعطیلی ۹ شهر دیگر استان و امکان گسیل برخی شهروندان خوزستانی به آبادان عنوان کرد و گفت:  ممکن بود با اعلام تعطیلی دیگر شهرها، دست کم ۱۰ درصد از شهروندان خوزستانی به سمت آبادان گسیل شوند،  بر همین اساس، صرفاً در جهت کنترل مسافران در مبادی ورودی، این محدودیت‌ها ایجاد شده است.

تردد افراد شاغل و خودروهای خدمات‌رسان بلامانع است

وی یادآور شد: این محدودیت در تردد شامل کسانی که شغلی خارج از آبادان دارند و یا برای انجام کاری به آبادان تردد دارند، همچنین تمام دستگاه‌های خدمت رسان خودروهای حامل بار و سوخت نمی‌شود و آنها می‌توانند به راحتی تردد کنند و ما فقط ترددها را کنترل می‌کنیم و انسداد کلی وجود ندارد.

فرماندار آبادان خاطرنشان کرد: کنترل مبادی ورودی شامل ماشین‌آلات خدمات‌رسان و افراد شاغل نیست، اما از ورود کسانی که قصد مسافرت یا چیزی شبیه آن را به آبادان دارند، جلوگیری خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار