فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بیش از ۴۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های بهبهان و هندیجان کشف شد.
کد خبر: ۸۴۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ 12 May 2020

سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر,، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان های بهبهان و هندیجان با کار اطلاعاتی از انتقال ۲  محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی با همکاری عوامل انتظامی هندیجان، ۲دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند, و در بازرسی از آنان مقدار ۲۰۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
 
سردار عباس زاده  ادامه داد: در عملیاتی دیگر پلیس شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند و  عوامل انتظامی در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۲۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفاف کشف کردند.

 فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در مجموع این ۲ عملیات ۴۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، سه دستگاه خودرو توقیف و سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار