فرماندار دهلران
فرماندار شهرستان دهلران گفت: افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان دهلران نگران کننده است و شهروندان باید پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
کد خبر: ۸۵۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰ 13 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری در جلسه ستاد کرونا این شهرستان گفت : خوشبختانه با همکاری همه ادارات و سازمان های مردم نهاد در سطح شهرستان اقدامات مناسبی در راستای مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفت .

وی بیان داشت : مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان دهلران به گونه‌ای پیش رفت که دو هفته آمار ثابت ماند و دهلران به عنوان یک شهر سفید در کشور معرفی شد.

عسگری افزود : متاسفانه طی هفته جاری شاهد افزیش افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان هستیم که آمار بسیار نگران کننده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران گفت : با توجه به اینکه شهرستان دهلران در همجواری استان خوزستان قرار گرفته است شهروندانی که در قصد سفر به شهر های دزفول و اندیمشک دارند حتما باید رعایت اصول بهداشتی را در دستور کار خود داشته باشند حتی المقدور از مسافرت های غیرضرور به استان خوزستان خودداری کنند.

وی تصریح کرد : افزایش مبتلایان به کرونا در خوزستان نشان داد که گرما روی این ویروس هیچ تاثیری ندارد و شهروندان دهلرانی باید به این نکته توجه جدی داشته باشند و به تصور اینکه گرما این ویروس را از بین می برد از رعایت بهداشت غافل شوند.

عسگری گفت : انتظار داریم همه شهروندان در راستای سلامت خود و خانواده‌هایشان و پیشگیری از این ویروس در خانه بمانند و کمک کنند تا زنجیره این بیماری به حداقل برسد.

فرماندار دهلران افزود : شهرداری‌ها و دهیاری ها نیز در راستای گندزدایی سطح شهر و روستاها مجددا فعالیت خود را شروع کنند.

وی بیان داشت : خوشبختانه رسانه‌ها در سطح شهرستان در راستای اطلاع‌رسانی مبارزه با ویروس کرونا به خوبی پای کار آمدند که جای تقدیر دارد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار