تنها دستاورد آبی‌ها قهرمانی در سال ۹۲ است؟
سایت رسمی باشگاه فوتبال استقلال مدت‌هاست که به روزرسانی نشده و ظاهرا کسی هم نگران اطلاع‌رسانی رسمی بروز در این باشگاه پرطرفدار تهرانی نیست.
کد خبر: ۸۵۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 15 May 2020

سایت رسمی باشگاه فوتبال استقلال مدت‌هاست که به روزرسانی نشده و ظاهرا کسی هم نگران اطلاع‌رسانی رسمی بروز در این باشگاه پرطرفدار تهرانی نیست.

ایسنا، در هر باشگاه فوتبال نامدار و مشهوری، وجود یک سایت و رسانه بروز و فعال، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی افکار عمومی و هواداران آن تیم و پیشبرد اهداف و برنامه‌های آن باشگاه داشته باشد. باشگاه استقلال با توجه به پیشینه و قدمتی که دارد، بعد از مدت ها در بعضی از مسائل رسانه‌ای مشکلات منحصر به فرد خود را دارد که یکی از مهم ترین آن، نبود یک سایت تنظیم شده و با کیفیت است.

 

سایت رسمی باشگاه استقلال که مهم ترین هویت رسانه ای این باشگاه به حساب می آید از بهمن سال ۹۸ بروز رسانی نشده است. تعداد کل اخباری که در سایت باشگاه وجود دارد به ۵۰ عدد هم نمی‌رسد. همچنین تنها ۱۰ عدد گزارش تصویری در سایت باشگاه وجود دارد و هیچ آرشیوی برای سایت یک باشگاه با قدمت ۷۴ ساله دیده نمی‌شود.

با توجه به عدم بروزسانی سایت، تغییراتی که در کادر مدیریتی و کادرفنی باشگاه استقلال رخ در این سایت دیده نمی‌شود. از نگاه سایت استقلال هم‌چنان امیرحسین فتحی مدیرعامل است و کامران منزوی، اسماعیل خلیل زاده و میرشاد ماجدی عضو هیات مدیره استقلال هستند.

 

همچنین آندره آ استراماچونی نیز سرمربی استقلال است و عمر دانسی، مارکو کاسر و سباستین لئو دستیاران او در این تیم هستند!

 

 

اما مساله‌ای که شاید بیشتر از همه جلب توجه می‌کند، این است که اگر در سایت باشگاه، سری به قسمت دستاوردهای باشگاه بزنید، خواهید دید که تنها دستاورد استقلال قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ برتر در سال ۹۲ است!

 

 

نکته جالب دیگر این سایت به قسمت تاریخچه این باشگاه برمی‌گردد که تمام تاریخ قدمت این باشگاه در یک پاراگراف خلاصه شده. در این تاریخچه آمده است: «باشگاه استقلال در سال ۱۳۲۴ تاسیس شد. این باشگاه ابتدا با نام دوچرخه‌سواران فعالیت کرد و در ادامه و در سال ۱۳۲۸ با نام تاج به فعالیت خود ادامه داد. بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، این باشگاه با نام استقلال در رقابت‌های مختلف حاضر شد. باشگاه استقلال در عمر باشکوه خود، افتخارات زیادی بدست آورده است. از جمله این افتخارات می‌توان به ۸ قهرمانی در لیگ، ۷ قهرمانی در مسابقات جام حذفی، ۱۴ قهرمانی در لیگ تهران، دو بار قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا و چندین و چند عنوان دیگر بین المللی مثل جام میلز هندوستان و جام پرچم ترکمنستان اشاره کرد.»

 

آن چیزی که مشخص است، برای باشگاهی همچون باشگاه استقلال که قدمت و تاریخچه‌ایی باشکوه دارد، وجود چنین رسانه و سایتی در شان این باشگاه نیست و کادر مدیریتی جدید استقلال و در وهله بعد، کادر رسانه‌ای آبی پوشان باید بروزرسانی سیستم رسانه ای استقلال را در دستور کار قرار دهند و با یافتن یک آرشیو مناسب برای این باشگاه، احترام وآبروی رسانه‌های را به باشگاه استقلال برگردانند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار