فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:بیش از ۲۰ هزار نفر از مددجویان بهزیستی تحت پوشش بیمه سلامت هستند و امیدوارم بتوانیم افراد بیشتری را تحت پوشش این بیمه قرار دهیم.
کد خبر: ۸۵۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 16 May 2020

فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: مددجویان تحت پوشش بیمه سلامت هیچ محدودیتی طبق قوانین بیمه در نوع دریافت خدمات درمانی و دارویی ندارند.

وی ادامه داد:بیمه سلامت از نظر اعتباری و مالی سقف را برای ارائه خدمات درمانی و دارویی برای مددجویان،مشابه سایر کسانی که از خدمات بیمه استفاده میکنند ندارد واین از بزرگترین امتیاز بیمه سلامت است.

 

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه یکی از معایب بیمه سلامت را محدود کردن تعداد مددجویان تحت پوشش این بیمه دانست و گفت:ده هزار نفر از مددجویان پشت نوبت برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه سلامت هستند که در حال حاضر سایت بسته است و امکان جابجایی مددجویان یا اضافه کردن آنها برای قرار گرفتن تحت پوشش بیمه سلامت نیست.

 

وی اضافه کرد:با توجه به اینکه هر ساله تعدادی از مددجویان بازتوانی و شاغل می‌شوند به همین دلیل تعداد مددجویان تحت پوشش بیمه سلامت به شکل شناور است.

 

رضوان مدنی سرانه درمان هر مددجو تحت پوشش بیمه سلامت را ۵ درصد حقوق و دستمزد سالیانه عنوان کرد که ماهانه ۷۵ هزار تومان میشود و تصریح کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار