دادستان آبادان ضمن هشدار نسبت به برپایی مجالس و اجتماعات در روزهایی که بیماری کرونا رو به گسترش است گفت: با برگزارکنندگان مجالس ترحیم و عروسی در این شهرستان برخورد قضایی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ 17 May 2020

حمید مرانی پور با اشاره به برخورد با برگزارکنندگان آیین‌های عزا و عروسی گفت: افرادی که با برگزاری مجالس عزاداری و عروسی و قدرت نمایی با اسلحه و تیراندازی در نظم عمومی اخلال ایجاد کرده و آسایش جامعه را بر هم می زنند باید منتظر برخورد قاطع دستگاه قضایی باشند.

دادستان آبادان به دستگیری ۱۶ نفر در رابطه با تیراندازی در منطقه ذوالفقاری آبادان اشاره کرد و گفت: دادستانی وظیفه خود می‌داند با اعمال قانون با افرادی که با تیراندازی و قدرت نمایی موجب سلب آسایش و امنیت شهروندان می‌شوند برخورد کند.

وی همچنین از دارندگان اسلحه غیرمجاز در سطح شهرستان آبادان خواست هر چه سریعتر نسبت به تحویل اسلحه خود به مراجع قضایی اقدام کنند.افرادی که دارای اسلحه غیرمجاز هستند در تیررس و رصد مراجع امنیتی و اطلاعاتی قرار دارند.

دادستان آبادان پیشگیری از وقوع جرم را ضروری دانست و گفت: در زمینه جرایم خشن و خاص و جرایمی که آسایش و امنیت عموم مردم را به خطر می اندازند به شدت برابر قانون برخورد می شود. 

مرانی‌پور افزود: برای برقراری امنیت مطلوب همکاری و مشارکت شیوخ ، علما و روحانیت منطقه امری لازم و ضروری است. 

وی در بخش دیگری با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی اصناف و بازاریان گفت: در صورت دریافت گزارش و مستنداتی در خصوص رعایت نکردن نکات بهداشتی از سوی اصناف در آبادان با توجه به اهمیت سلامت شهروندان با متخلفان برخورد می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار