شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جهانی قدس به صورت زنده و تلویزیونی با مردم سخن خواهند گفت، یادآورشد: به منظور کسب فیض حداکثری از بیانات ولی‌امر مسلمین هیچ برنامه ای دیگری تحت عنوان روز قدس در هیچ‌ نقطه از کشور برگزار نخواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲ 18 May 2020

متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله وسلم) حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌کشیده فلسطین است.

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان است. آرمانی که متعلق به همه ابناء آزادی‌خواه بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده از روزی که مسجدالاقصی پایه‌گذاری شد تا همیشه تاریخ است.

یوم‌الله قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل غاصب قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی، کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی است. بی‌شک پاس داشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، لذا در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری، امسال روز جهانی قدس با ویژه برنامه‌ای بس گرانبها و استثنایی پاسداشته خواهد شد و آن عبارت است از: سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی (مدظله العالی) بر این اساس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ( 2 خرداد 1399 ـ مصادف با 22 می 2020 میلادی) رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت 12:00 (به وقت تهران) به صورت زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت. این سخنرانی به صورت زنده از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پخش خواهد شد.

به همین مناسبت و به منظور کسب فیض حداکثری از بیانات حکیمانه و راهگشای ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هیچ‌گونه برنامه‌ای تحت عنوان مراسم روز قدس در هیچ نقطه‌ای از کشور برگزار نخواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار