کد خبر: ۸۵۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 18 May 2020
 
 

با تاکید استاندار و دستور شهردار اهواز برای بسیج ضد عفونی شهر اهواز به صورت منطقه ای مجددا سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز از ساعت ۲۲ شب گذشته ۲۸ اردیبهشت ماه سالجاری اقدام به ضد عفونی مناطق شهری نمودند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از ضدعفونی منطقه کیانپارس توسط آتش نشانان خبرداد.

شهرداری اهواز و سازمان آتش نشانی پیشگام در ضدعفونی شهر اهواز بوده و تا زمانی که شهرداری اهواز در این امر کوشش می نمود وضعیت عادی در اهواز اعلام شده بود.

اما متاسفانه موج دوم ویروس کرونا باعث بازگشت وضعیت اضطراری شد که باز هم شهرداری اهواز و پرسنل خستگی ناپذیر آتش نشانی در این ارتباط کار خود را از سر گرفتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، بیان کرد: بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۲۲ به دستورشهردار اهواز در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، منطقه کیانپارس توسط آتش‌نشانان اهواز بصورت گسترده ضد عفونی شد‌.

ابراهیم قنبری تصریح نمود: عملیات ضد عفونی محله به محله بصورت شبانه روز توسط آتش نشانان انجام می‌شود.

شهردار جوان شهر اهواز،  موسی شاعری، در طول تمام این روزها همپای کارگران در امور ضد عفونی شهر همراه بود که متاسفانه مبتلا به عارضه کرونا شد و در حال گذراندن دوران قرنطینه می باشد همچنین ۳۲ نفر از پرسنل زحمتکش آتش نشانی در بسیج همگانی به ویروس کرونا مبتلا شدند که یکی از آنان فوت شد.

ورود اعضای شورای شهر اهواز در ضد عفونی شهر باعث شد که سنواتی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز نیز به این ویروس مبتلا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار