سید حمید پورغفاری سرپرست جدید امور هماهنگی عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول فارغ‌التحصیل دانشگاه چمران اهواز در رشته کارشناس ارشد عمران آب بوده که از سال 1382 فعالیت خود را در شهرداری دزفول به‌‌عنوان ناظر فنی، سازمان میراث فرهنگی، اداره کار به‌‌عنوان بازرس کار، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با سمت بودجه، مسئول فنی و مشاوره استان خوزستان از سوی سازمان بازرسی کل کشور، آغاز نمود
کد خبر: ۸۵۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 18 May 2020

معاونت جدید عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول معارفه شد

 

آیین انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول برگزار شد.

طی این آیین که با حضور امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول* برگزار شد سیدحمید پورغفاری باحکم شریعتی استاندار خوزستان به‌‌عنوان سرپرست معاونت جدید هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دزفول معارفه و از زحمات عبدالحسین پوررکنی که به درجه بازنشستگی نائل آمد قدردانی شد.

امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در این آیین ضمن قدردانی از عبدالحسین پوررکنی، انتصاب سید حمید پورغفاری را به وی تبریک گفت و در ادامه با اشاره به گستردگی حوزه عمرانی فرمانداری گفت: اکثر بحران‌ها در این حوزه مدیریت می‌شوند که در مبحث سیلاب سال گذشته کار و فعالیت این حوزه بسیار مؤثر بود.

وی ادامه داد: امید است که سید حمید پورغفاری با استفاده از تجارب و ویژگی‌های جناب پور رکنی همچون حسن خلق، سلامت کاری و تکریم ارباب رجوع در زمینه مدیریت شایسته در این حوزه موفق و سربلند باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ضمن تاکید به تجارب ارزشمند پوررکنی معاونت پیشین عمرانی، گفت : معاونت عمرانی جدید فرمانداری باید در راستای اهداف دولت و رفع مشکلات مردم بویژه مناطق کم‌تر توسعه یافته شهرستان دزفول ، مشکلات بخش ها ، پیگیری مسائل عمرانی ، نظارت بر انجام پروژه ها گام موثر بردارد تا رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته باشد.

بن عباس در پایان افزود: از حسن سابقه و تجربیات گران بهای آقای پوررکنی معاون سابق عمرانی در حوزه های دیگر برای رشد و توسعه و پیشرفت شهرستان بهره خواهیم برد.

در پایان این آیین، با اهدای لوح سپاس از زحمات و خدمات ارزنده عبدالحسین پوررکنی تجلیل شد.

گفتنی است سید حمید پورغفاری سرپرست جدید امور هماهنگی عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول فارغ‌التحصیل دانشگاه چمران اهواز در رشته کارشناس ارشد عمران آب بوده که از سال 1382 فعالیت خود را در شهرداری دزفول به‌‌عنوان ناظر فنی، سازمان میراث فرهنگی، اداره کار به‌‌عنوان بازرس کار، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با سمت بودجه، مسئول فنی و مشاوره استان خوزستان از سوی سازمان بازرسی کل کشور، آغاز نمود.

از دیگر سوابق وی می‌‌توان به تدریس در دانشگاه آزاد دزفول و چمران اهواز، کارشناس مسئول بازرسی کار برای اداره کار و رفاه اجتماعی، ناظر پروژه های اداره کار در شمال خوزستان اشاره کرد.

سیدحمید پورغفاری از سال 1388 نیز به‌‌عنوان کارشناس رسمی دادگستری در رشته ساختمان، مشاور و ناظر عالی بنیاد برکت در پروژه‌های داخلی و خارجی کشور و استان خوزستان، سازمان اوقاف و شهرداری، اداره ثبت اسناد دزفول و برخی از بانک‌های خصوصی دزفول مشغول به فعالیت است‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار