کد خبر: ۸۵۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 19 May 2020
نیک انجام با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس در فومن گفت: باید از ظرفیت‌های فضای مجازی برای این روز بهره برد.
 

 

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: روز قدس، روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین، جلوگیری از پیشروی جهان‏خواران به سوی سرزمین‏‌های اسلامی است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افزود: روز قدس، روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

 

وی با بیان اینکه امروزه اهمیت این روز بر کسی پوشیده نیست گفت: روز قدس یکی از برجسته ترین یادگارهای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل عزیز ماست.

 

نیک‌انجام با بیان اینکه امسال نوع مواجه و برپایی روز جهانی قدس با سال‌های گذشته متفاوت‌تر است تصریح کرد: هرساله مردم شریف به ندای ملکوتی امام خمینی(ره) پاسخ داده و در راهپیمایی روز قدس حضور پررنگ داشتند اما امسال به دلیل ویروس کرونا این راهپیمایی در بسیاری از شهرها برگزار نمی‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های فضای مجازی و آنلاین برای این روز بهره برد خاطرنشان کرد: پیرو مکاتبه با مسئولان نشریات مکتوب و الکترونیکی در خصوص انتشار و درج مطالب با موضوع روز قدس و اهمیت این روز در بخش فرهنگی نشریات اقدام می‌شود.

 

وی اظهار کرد: کار اصحاب رسانه نسبت به سال‌های گذشته سنگین‌تر شده زیرا استفاده از فضای مجازی و ظرفیت‌های آن قطعا یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌تواند تاثیری به اندازه برپایی راهپیمایی یا حتی بیش از آن داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار