استاندار خوزستان:
 استاندار خوزستان با اشاره به اینکه شرکت فولاد اکسین خوزستان روی ریل تولید و توسعه قرار گرفته است، گفت: فولاداکسین خوزستان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و با قرار گرفتن در مسیر توسعه و پشت سر گذاشتن مشکلات خود، نسبت به آماده سازی ۱۰ هزار پکیج معیشتی اقدام کرده است و باید از این شرکت صمیمانه تشکر کرد.
کد خبر: ۸۵۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 20 May 2020

فولاداکسین روی ریل تولید و توسعه قرار گرفته است

 

 استاندار خوزستان با اشاره به اینکه شرکت فولاد اکسین خوزستان روی ریل تولید و توسعه قرار گرفته است، گفت: فولاداکسین خوزستان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و با قرار گرفتن در مسیر توسعه و پشت سر گذاشتن مشکلات خود، نسبت به آماده سازی ۱۰ هزار پکیج معیشتی اقدام کرده است و باید از این شرکت صمیمانه تشکر کرد.

غلامرضا شریعتی امروز، ۳۰ اردیبهشت ماه در رزمایش توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته غذایی میان اقشار نیازمند استان در شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: باید برای کمک به مردمی که زندگی شرافتمندانه ای داشته اند و با شیوع کرونا دچار مشکلاتی شدند و زندگی و معیشت آن ها متزلزل شده است پیش قدم شویم و به کمک آن ها برویم. در این زمینه خوزستان یک استان پیشگام برای جبران این خسارت ها بوده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خانواده هایی وجود دارند که دارای زندگی شرافتمندانه‌ای هستند اما گذران زندگی و معیشت آن ها روزانه بوده و بحث کرونا و تصمیمات اتخاذشده در این زمینه آن ها را با مشکلاتی مواجه کرده است و از این رو باید به کمک آن ها رفت و بخشی از این مشکلات را در حد توان مرتفع کرد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: استان خوزستان با داشتن مردمی خیر و همچنین سازمان ها و شرکت های بزرگ و خیر، در این زمینه پیشگام بوده و چیزی کم نگذاشته است و هرچه در توان داشته، انجام داده است.

شریعتی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۲۶۲ هزار بسته معیشتی در خوزستان توزیع شده است، عنوان کرد: با این میزان توزیع توانسته ایم گام های خوبی در این زمینه برداریم و خانواده هایی که زندگی آن ها دچار آسیب هایی شده است را کمک کنیم.

وی ادامه داد: این بسته های معیشتی برای خانوارهایی که تحت حمایت و پوشش سازمان هایی از جمله سازمان بهزیستی و کمیته امداد نیستند تهیه و توزیع می شود زیرا آن سازمان ها خانواده های تحت پوشش خود را حمایت می کنند و این بسته ها برای آن دسته از خانواده هایی است که تحت پوشش آن سازمان ها نیستند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه شرکت فولاد خوزستان روی ریل تولید و توسعه قرار گرفته است، بیان کرد: فولاد اکسین خوزستان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و با قرار گرفتن در مسیر توسعه و پشت سر گذاشتن مشکلات خود، نسبت به آماده سازی ۱۰ هزار پکیج معیشتی اقدام کرده است و باید از این شرکت صمیمانه تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نیز در این رزمایش اظهار کرد: مساعدت و همراهی مجموعه فولاد اکسین خوزستان در بحث کمک به اقشار نیازمند قابل تحسین است و از این رو باید از این مجموعه که در راستای فرامین مقام معظم رهبری گام های بسیار خوبی برداشته است تشکر کرد.

وی افزود: این سلسله اقدامات از پیش از آغاز ماه رمضان در استان خوزستان آغاز شد تا به مردم نیازمندی که کرونا به معیشت آن ها آسیب وارد کرده است کمک شود.

شاهوارپور تصریح کرد: در ابتدا تصور نمی شد که همه مجموعه ها، موسسات، شرکت ها و حتی خود مردم به این شکل پای کار بیایند اما اکنون همه در این کار خیر حضور پیدا کرده اند و کمک می کنند و مهمترین شاخصه آن نیز آن است که این کارها ادامه دار است.

وی عنوان کرد: این سلسله اقدامات خیر در استان خوزستان در بحث تهیه و توزیع بسته های معیشتی مانند یک رقابت برای کسب ثواب ادامه پیدا خواهد کرد و همه شرکت ها و بخش های مختلف در استان این حرکت خیر را همراهی کرده اند و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام گرفته است و امیدواریم که ادامه دار باشد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار