مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیماران غیرکرونایی زیر پوشش تامین اجتماعی در بیمارستان میلاد اهواز ( امیرکبیر سابق) پذیرش می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 22 May 2020

 مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیماران غیرکرونایی زیر پوشش تامین اجتماعی در بیمارستان میلاد اهواز ( امیرکبیر سابق) پذیرش می‌شوند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اهواز، صادق جلیلی بیان کرد: بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز با ظرفیت ۷۰ تخت عادی و ۱۶ تخت ICU به عنوان سانتر کرونا به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تمامی بیماران غیر کرونایی زیر پوشش تامین اجتماعی در بیمارستان میلاد ( امیر کبیر سابق ) پذیرش خواهند شد .

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته پزشکان متخصص بیمارستان امیرالمومنین (ع) در این مدت در بیمارستان میلاد به عنوان پزشک مهمان حضور خواهند داشت .

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی خوزستان اظهار داشت: مقرر شد بخش سی تی اسکن بیمارستان امیرالمومنین (ع) صرفاً به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا ویروس اختصاص یابد .

جلیلی به خدمات ارائه شده مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به بیماران کرونایی اشاره کرد و گفت : از ابتدای شروع بیماری کووید ۱۹ تا کنون پنج هزار و ۳۱۵ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا به طور سرپایی و تعداد ۸۹۵ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی پذیرش و مداوا شدند.

بیمارستان امیرالمومنین اهواز از بیمارستان های زیر پوشش تامین اجتماعی است که به دلیل افزایش آمار ابتلا به کرونا در خوزستان برای کمک به بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اهواز به بیماران کرونایی ارائه خدمت می کند.

بیمارستان رازی اهواز به عنوان معین در بحث ویروس کرونا تعیین شده است که به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ظرفیت این بیمارستان در پذیرش بیمار تکمیل شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار