کد خبر: ۸۵۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 22 May 2020

 تمرکز ما بر حل مشکلات دانشگاه های فرهنگیان مناطق محروم است

 

رییس دانشگاه فرهنگیان کشور در اهواز گفت: ر دانشگاه فرهنگیان کشور بیشترین تمرکز برای حل مشکلات دانشگاه های فرهنگیان مناطق محرومی همچون خوزستان است.

به گزارش ایرنا حسین خنیفر در حاشیه افتتاح خوابگاه پردیس فرهنگیان فاطمه الزهرا اهوازدر جمع خبرنگاران بیان کرد: دانشکده های فرهنگیان در خوزستان باید به گونه ای ساخته و تجهیز شوند که به لحاظ سطح کیفی و کمی قابلیت رقابت با دانشکده های کشور راداشته باشند.

رییس دانشگاه فرهنگیان کشور ادامه داد: توسعه دانشکده های فرهنگی در خوزستان ظرفیت را برای جذب دانشجو معلم و تامین نیروی معلم برای سال های آینده مهیا می کند.

وی گفت: در ۲ سال اخیر تلاش های زیادی برای جذب دانشجو و توسعه کمی و کیفی دانشکده های فرهنگیان خوزستان از سوی استانداری انجام گرفته است که تنایج خوبی در سال های آینده برای استان به همراه خواهد داشت.

خنیفر گفت: امروز خوابگاه پردیس فرهنگیان فاطمه الزهرای اهواز افتتاح شد، همچنین امروزعملیات ساخت پروژه مهم دیگری در اهواز آغاز شد و آن هم ساخت فاز دوم پردیس فرهنگیان فاطمه الزهرا است.

خنیفر ادامه داد: فاز دوم این طرح در مساحت چهار هزار و ۴۰۰ متر مربع، و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در مدت زمان یک سال انجام خواهد شد.

در سال ۹۸ پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خوزستان یک هزار و ۸۴۰ دانشجو معلم جذب کردند که این رقم نسبت به سال پیش از آن رشد ۲ برابری داشته است.

دانشگاه فرهنگیان خوزستان هفت پردیس فعال در استان دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار