رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس امسال به دلایل خاص ناشی از بیماری کرونا از اهمیت این روز و مساله فلطسین کم نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 22 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام علی چراغی پورافزود: با توجه به گرفتاری جهانی ناشی از بیماری کرونا بزرگداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صورت پخش بیانات مستقیم رهبر انقلاب است و لغو راهپیمایی و تجمع مردم در این روز به معنی تمام شدن حمایت از ملت مظلوم فلسطین نیست.

وی ادامه داد: گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام حمایت از ملت مظلوم فلسطین به تدبیر امام راحل در سال ۵۸ در طول ۴۱ سال گذشته هر ساله با شکوه خاصی برگزار شد و مورد استقبال ملت‌های مسلمان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: این برنامه امسال به صورت غیر حضوری با پخش بیانات رهبر معظم انقلاب از طریق سیستم های صوتی در شهر و مساجد برگزار می شود همچنین شمار زیادی از گروه‌های مختلف مردمی به صورت خودجوش در فضای مجازی حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اظهار کرد: ملت مظلوم فلسطین باید بداند ملت های آزاده جهان از جمله ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچگاه مظلومیت مردم فلسطین را فراموش نکرده و این مساله همچنان اولویت اول جهان اسلام است.

وی گفت: مساله فلسطین و اهمیت روز جهانی قدس همچنان در اسلام زنده خواهد ماند و بر اهمیت آن روز به روز افزوده می‌شود.

حجت الاسلام چراغی پور اضافه کرد: اگرچه امسال گرامیداشت روز قدس بدون تجمع برگزار می شود اما حمایت از مظلومان جهان و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی و اقدام های آنان در معامله قرن همچنان از سوی ملتهای مسلمان جهان محکوم خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار