کد خبر: ۸۵۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 23 May 2020

 

اگر این ادعا علیه حسینی درست باشد باید در کمیته اخلاف فدراسیون فوتبال بررسی شود. تا حالا تبانی برای تعیین نتیجه بازی با حریف یا داور شنیده بودیم اما تبانی برای کسب محبوبیت پدیده ای تازه است!
 
تازه ترین سوژه حاشیه ای لیگ ، اتفاقی باورنکردنی است که هنوز صحت و سقم آن توسط مراجع رسمی مشخص نشده است.
 

به گزارش تابناک ورزشی، جنجال بین هواداران قرمز و آبی در فضای مجازی طبیعی است اما حسین حسینی بعد از اینکه از لزوم تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران گفته بود و البته کنایه‌ای هم به پرسپولیسی‌ها زد، به همین دلیل در فضای مجازی اتفاقات عجیبی را تجربه کرد که چندان هم نمی توان راحت از آن عبور کرد و در صورت واقعیت نکته منفی دیگری در فوتبال ایران خواهد بود.

اتهام جنجالی علیه دروازه‌بان استقلال با اعتراف برادرزاده!

هواداران پرسپولیس و چند تن از پیشکسوتان باشگاه سرخپوش پایتخت از جمله مهرداد میناوند در فضای مجازی به حسینی حمله کرده اند. بعضی از کانال‌های هواداری هم مدعی شدند چندی قبل برادرزاده حسینی با هماهنگی خود او در نقش جیمی‌جامپ ظاهر شده و پای عموی خود را در زمین چمن بوسیده است!

طبق ادعای این کانال‌های هواداری، فرد مورد نظر بعد از دستگیری توسط حراست اعتراف کرده که برادرزاده دروازه بان استقلال است و از این رو، پرسپولیسی‌ها بهانه جدیدی برای حمله به حسینی پیدا کرده‌اند.

صحنه بوسیدن پا از سوی جیمی جامپ اولین بار برای لیونل مسی رخ داد و به سوژه رسانه های جهان بدل شد اما اگر این ادعا علیه حسینی درست باشد باید در کمیته اخلاف فدراسیون فوتبال بررسی شود. تا حالا تبانی برای تعیین نتیجه بازی با حریف یا داور شنیده بودیم اما تبانی برای کسب محبوبیت پدیده ای تازه است!

نهایت تواضع و فروتنی در یونان باستان | لیونل مسی | طرفداری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار