کد خبر: ۸۵۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 24 May 2020
 
تابناک/پزشک تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: هزینه انجام تست کرونا بار مالی مضاعفی بر دوش باشگاه های خصوصی است.
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ دکتر احمدرضا فیروزی پزشک تیم فوتبال سپیدرود رشت در خصوص آخرین وضعیت جسمانی بازیکنان این تیم اظهار داشت : با توجه به اینکه بازیکنان به دلیل شیوع ویروس کرونا در اختیار خودشان بودند به صورت مداوم با کادرفنی در ارتباط بودند و طبق برنامه کادر به تمرینات انفرادی خود می پرداختند که خدا را شکر در این بین هیچ یک از بازیکنان دچار مصدومیت نشده اند.
 
دکتر فیروزی در خصوص انجام تست کرونا از بازیکنان سپیدرود بیان داشت : واقعیت امر این است با توجه به پروتکل ابلاغی به باشگاه ها الزام و انجام آن توسط تیم ها سبب شده تا بار مالی شدیدی روی باشگاه ها ایجاد شود.
 
وی افزود : با توجه به اطلاعاتی که قبل از ابلاغ و ارسال پروتکل به باشگاه داشتیم مواردی را که باید انجام می دادیم به مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم اعلام کردیم اما حقیقت این است که اگرچه باشگاه سپیدرود یک باشگاه خصوصی و دارای مالک است اما همه این موارد روی کاغذ بوده و در تامین منابع مالی دچار مشکل هستیم.
 
دکتر فیروزی ادامه داد : با این حال مسئولان باشگاه در حال پیگیری هستند تا با رایزنی با مسئولان استانی بتوانند تست کرونا را به صورت رایگان در مراکز دانشگاه علوم پزشکی انجام دهیم چرا که تست گیری یک بار انجام نخواهد شد و ما باید در چند مرحله این تست را داشته باشیم. تعداد بازیکنان، کادرفنی و عوامل اجرایی تیم چیزی حدود ۴۰ نفر است که باید از همه آنها تست گیری انجام شود با توجه به اینکه ما باید یک بار قبل از شروع تمرینات، یک بار قبل از شروع مسابقات و هر ۵ روز یک بار پس از شروع مسابقات باید تست گیری را انجام دهیم و اگر شخصی بخواهد به صورت داوطلبانه این تست را انجام دهد به ازای هر نفر حدود ۶۰۰ هزار تومن باید بپردازد و این مسئله یک بار مالی مضاعفی را با توجه به تعداد اعضای تیم و مراحل انجام تست مخصوصا برای باشگاه های خصوصی ایجاد می کند که باید با پیگیری های لازم در سطح استان به باشگاه کمک شود تا این تست ها انجام شود.
 
پزشک تیم سپیدرود بیان داشت : خوشبختانه با پیگیری های مدیرعامل باشگاه توافقات و تفاهماتی بین دانشگاه علوم پزشکی و اداره ورزش و جوانان صورت خواهد پذیرفت تا پس از عید سعید فطر با کمک دوستان بتوانیم تست کرونا را انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار