پس از آن‌که مجلس شورای اسلامی در یک مصوبه، دولت را از هزینه کردن در ورزش حرفه‌ای منع کرد تیم‌های نفتی لیگ برتر با مشکلات فراوانی مواجه شدند و هر سال بحران‌های مالی مختلفی را تجربه کردند. امسال هم همچنان این مشکلات گریبان‌گیر تیم‌های نفتی لیگ برتر است.
کد خبر: ۸۵۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 25 May 2020

 

نفت‌ مسجدسلیمان امسال با مشکلات مالی دست‌و پنجه نرم می‌کند و این در حالی است که نسبت به سال‌های گذشته نتایج قابل قبولی کسب و به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی صعود کرده اند. شنیده‌ها حاکی از آن است که مشکلات مالی نفتی‌ها به جایی رسیده است که برای انجام تست کرونا و آغاز تمرینات به مشکل مالی خورده‌اند و در تلاش برای حل این مشکلات هستند.

پارس جنوبی جم دیگر باشگاه نفتی است که در بحران شدید مالی قرار دارد و روز شنبه کادر مربی‌گری و بازیکنان این تیم بیانیه مشترکی خطاب به وزیر ورزش منتشر کردند و به شرایط بد مالی و حتی عاجز بودن از پرداخت عمل جراحی بازیکن خارجی تیم‌شان اشاره کردند.

آبادانی‌ها شرایط متفاوتی نسبت به دیگر تیم‌های نفتی لیگ برتر ندارند. مدیران این باشگاه پس از پنج ماه بالاخره مطالبات اعضای تیم نفت ‌آبادان را پرداخت کردند و بازیکنان این تیم از شرایط‌شان ناراحت و گله‌مند هستند.

هر سه تیم نفتی هواداران پرشوری دارند و تنها امید مردم، تیم‌های فوتبال‌شان است. با فراهم شدن شرایط و امکانات مطمئنا شور و نشاط به سه شهر جنوبی کشور باز خواهد گشت و فوتبال روی خوبش را نشان خواهد داد.

تنها انتظار مردم و این باشگاه‌ها حل مشکلات مالی است و مسئولان می‌توانند در این خصوص چاره‌ای بیاندیشند. در نهایت باید دید در آینده سرنوشت تیم‌های نفتی لیگ برتر چه خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار