کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت‌هایی به عدم تأمین آب شرب در غیزانیه خوزستان اعتراض کردند و خواستار رفع هر چه سریع‌تر این مشکل شدند.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 25 May 2020

همراهی کاربران با اهالی غیزانیه: قول داده بودند ۳ ماهه مشکل آب را حل کنند!

به گزارش تابناک سمنان: مدتی است مردم بخش غیزانیه اهواز با مشکل کمبود آب شرب دست و پنجه نرم می‌کنند. آب شرب ۴۰ روستا از این شهرستان هر ۴ روز یک بار طی ۴ ساعت به وسیله تانکر‌های آب تأمین می‌شود، در حالی که تنها ۴ تانکر در اختیار آبرسانی است و این ۴ عدد نیز گاهی به دلیل وجود نواقص به ۲ عدد تانکر کاهش پیدا می‌کند.

با وجود اینکه در سال‌های اخیر، مسئولان بارها از این بخش بازدید کرده‌ و وعده‎های زیادی مبنی بر حل مشکل آب‌رسانی داده‌اند، همچنان عدم تأمین آب لوله‌کشی و کمبود آب شرب در این منطقه به قوت خود باقی است و گویا صدای هموطنانمان در غیزانیه گوش شنوایی ندارد. 

اما در روزهای اخیر با اعتراضات مردم این مجموعه از روستاها و داغ شدن هشتگ غیزانیه در فضای مجازی، کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار توئیت‌هایی در صفحات مجازی خود، از شرایط ایجاد شده برای مردم این شهرستان ابراز ناراحتی و نگرانی کردند و از مسئولان خواستند هر چه زودتر این مشکل حیاتی مردم غیزانیه را حل کنند.

در ادامه، ویدئویی از درد و دل‌های اهالی این بخش را  مشاهده می‌کنید که با وجود دارا بودن ۷۵۰ حلقه چاه نفتی، در تامین آب شرب مشکل دارند. شایان ذکر است ویدئوی زیر مربوط به ۴ سال پیش است.

تعدادی از واکنش‌های کاربران فضای مجازی که در آن از مشکل آب شرب غیزانیه گفته‌اند:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار