به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا؛
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا در اسفند ماه سال گذشته و با توجه به اهمیت حفظ سلامتی مردم و به منظور تسهیل دسترسی مردم سراسر کشور به الکل، استاندار خوزستان بر توزیع عادلانه الکل تولیدی در خوزستان که عمده آن در شرکت الکل سازی رازی توسعه نیشکر است برای تخصیص به همه استانهای کشور از طریق صدور حواله توسط معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 25 May 2020

عبدعلی ناصری صبح امروز دوشنبه(۵ خردادماه) در گفتگو با خبرنگار تابناک در اهواز، با اشاره به فراز و نشیب های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، اظهار کرد: مدیریت و غلبه بر مشکلاتی که در یک سال اخیر برای مجموعه شرکت های نیشکر در استان بوجود آمده بود، تنها با حمایت یک استاندار مدبر و دوراندیش میسر می شد.

وی با اشاره به پیگیری های استاندار در رابطه با خسارت های وارد شده در سیل اخیر، افزود: اگر حمایت های استاندار و تصمیم های موثر شورای تامین استان نبود، امکان داشت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با مشکلات عمده ای از جمله کاهش تولید و بیکاری بسیاری از کارکنان خود مواجه شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه با اشاره تاکید استاندار خوزستان مبنی بر توزیع سریع الکل در سراسر کشور، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کووید۱۹ و اهمیت حفظ سلامت مردم، رییس شورای تامین خوزستان بر توزیع سریع و تسهیل دسترسی مردم اقصی نقاط کشور تاکید کرد.

وی همچنین عنوان کرد: هجمه ای که در روزهای اخیر بر استاندار خوزستان وارد شد تعجب آور و دور از انتظار نبود چرا که منافع برخی افراد در تخریب خادمان پاکدست ملت است.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: استاندار خوزستان در جلسه ویدیو کنفرانسی که با رییس جمهور داشتند نیز، ضمن پیگیری مشکلات مجموعه های بزرگ نیشکر استان، از تلاش ها و فعالیت های شرکت های توسعه نیشکر و صنایع جانبی حمایت کرد.

 

تاکید استاندار خوزستان بر توزیع سریع و عادلانه الکل در سراسر کشور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار