اخبار کامل نیروی انتظامی همه استان مازندران در هفتم خرداد
اخبار حوزه انتظامی مازندران در هفتم خرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۵۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳ 27 May 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار فرماندهی انتظامی استان مازندران روز 4 شنبه 7 خرداد ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار انتظامی استان مازندران مورخه 99/3/07 تقدیم حضور می گردد :

تحریم ناجا از سوی آمریکا اقدامی تکراری و بی‌اثر است 

نماینده ولی‌فقیه در استان، گفت: تحریم آمریکا یک اقدام تکراری و بی‌اثر است و این امر نشان‌دهنده کارآمدی نیروی انتظامی در حفظ نظم، امنیت و مبارزه با عوامل و مزدوران آمریکا در داخل است. 

آیت‌الله  "محمدباقر محمدی لائینی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا ، اظهار کرد: این امر نشان ‌دهنده کارآمدی نیروی انتظامی است که در حفظ امنیت و در مبارزه با عوامل و مزدوران آمریکا در داخل بسیار خوب عمل کرده است.

وی به اقتدار پلیس در برخورد با جرایم سایبری در فضای مجازی اشاره و عنوان کرد: تحریم آمریکا یک اقدام تکراری و بی‌اثر است ؛ رشد ما از تحریم ‌ها نشأت می‌گیرد که فرصت‌ های شگرفی در خودکفایی جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با بیان اینکه تحریم نهادهای نظامی و دفاعی ایران با اهداف خاصی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: قدرت و بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران منجر به افزایش امنیت و ثبات داخلی و منطقه‌ای شده است و این موضوع برای دشمنان به ‌ویژه آمریکا خوشایند نیست و از این بابت هرچند گاهی با هدف کاهش امنیت، نهادهای انقلابی ، نظامی و دفاعی ما را تحریم می‌کند که البته تاکنون نه ‌تنها منجر به کاهش امنیت نشد، بلکه موجب انسجام بیشتر و افزایش امنیت شده است.

وی با بیان اینکه پلیس همواره از انتظارات به‌ حق مردم دفاع کرده، گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی در عین داشتن رافت اسلامی در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد و امنیتی کم نظیر را ایجاد کرده است.

آیت‌الله محمدی لائینی گفت: دو نعمت سلامت و امنیت از نعمت‌ های بزرگ نام برده شده‌اند که موضوع ایجاد امنیت به خوبی توسط کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس حاصل شده است.

وی امنیت را یکی از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این دستاورد مهم با تلاش شبانه روزی و مجاهدت کارکنان نیروی انتظامی به دست آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران، تصریح کرد: دشمنان به سرکردگی آمریکا در دوره های مختلف برنامه ریزی زیادی کرده بودند که بتوانند امنیت کشور را با چالش مواجه و به اهداف خود برسند، اما با تدبیر کم نظیر رهبر معظم انقلاب، صلابت نیروهای نظامی و انتظامی و هوشیاری مردم این توطئه نیز خنثی شد.#

 انهدام باند سارقان منزل با 45 فقره سرقت /کشف 14میلیاردی طلاجات و جواهرات مسروقه 

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان منزل با 45 فقره سرقت و کشف 14 میلیارد ریال طلاجات و جواهرات مسروقه در شهرستان "قائم شهر" خبر داد. 

 سردار "مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل و سرقت طلاجانت و جواهرات شهروندان در شهرستان قائم شهر، موضوع به طور ويژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با بررسی میدانی صحنه سرقت، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، رد یکی از متهمان به سرقت که فردی غیر بومی و اهل یکی از استان های همجوار بوده را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی متهم و محل اختفای این فرد از هماهنگی قضائی و اخذ نیابت از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائم شهر برای دستگیری این فرد خبر داد و افزود: متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در یکی از شهرستان های استان تهران دستگیر شد.

سردار میرزایی، اظهار کرد: دو همدست متهم نیز که با همکاری متهم اصلی این پرونده با یک دستگاه خودروی برلیانس سفید رنگ با پلاک سرقتی اقدام به سرقت از منازل شهروندان می کردند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف طلاجات و جواهرات گرانقیمت مسروقه به ارزش 14 میلیارد ریال از متهمان، گفت: این افراد در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 45 فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان های "قائم شهر، بابل و بابلسر" اعتراف کردند.

سردار میرزایی در پایان از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: این افراد پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

 انهدام باند سرقت خودرو در ساری 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از انهدام باند سارقان خودرو با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ"ناصرعلی صفر پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع سرقت خودرو در ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و کلانتری 11 امیر مازندرانی قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری،افزود: در پی وقوع این سرقت ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یک باند سرقت خودرو در این شهرستان شدند .

سرهنگ صفرپور، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی سرکرده اصلی این باند را در حال اوراق کردن یک خودروی سرقتی در مخفیگاهش دستگیر کردند .

وی در ادامه اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به تشکیل باند سرقت خودرو با همراهی 2 نفر از همدستانش که به تازگی از زندان آزاد شده بودند اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ساییر اعضای این باند نیز در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 2 فقره سرقت خودرو و بیش از 15 فقره سرقت قطعات خودرو طی یک هفته گذشته در شهرستان ساری اعتراف کردند .

صفرپور با اشاره به کشف خودروهای سرقتی از مخفیگاه اعضای این باند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

سرهنگ صفر پور ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آنها خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان مجهز کرده و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.

 کشف 4 کیلو گرم ترياک در نکا 

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري2 قاچاقچي مواد مخدر و کشف 4 کیلو گرم ترياک در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسین زارع" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، درتشريح جزئيات اين خبر، گفت : در پي کسب خبری مبني بر حمل و توزیع مواد مخدر توسط 2 عامل افيوني در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در اجرای این ماموریت، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي، با انجام تحقيقات و بررسي های ميداني، موفق به شناسايي متهمان شدند.

سرهنگ زارع، تصريح کرد : طي هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مرجع قضائي، متهمان را در یک عمليات پليسي در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی مزدا دستگير کردند.

وی از کشف 4 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: این دو سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی نکا در پايان، به شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان و فروشندگان موادمخدر و يا هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت‌هاي پليسي110 تماس و موضوع را اطلاع دهند.

 کشف 16فقره سرقت در جویبار 

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 8سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 16فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.

 دستگيري سارق منزل در نوشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارق حرفه اي منزل با 5 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ"قاسم محمدی"با اعلام اين خبر گفت:در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، تصریح کرد: ماموران پس از بررسی های انجام شده سارق را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی وی را دستگیر کردند .

سرهنگ محمدی، خاطرنشان کرد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده، به 5 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شهروندان خواست:ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیتم های حفاظتی ،هرگونه موارد انتظامی و وجود افراد غریبه و مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 و کلانتری محل سکونت اعلام کنند.

 سارق ساختمان های نیمه کاره در بهشهر دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، از شناسايي و دستگيري سارق ساختمان های نیمه کاره با 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع سرقت های صورت گرفته از ساختمان های نیمه کاره در بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ عنایتی گنجی، خاطرنشان کرد: متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجويي‌هاي به عمل آمده تا کنون به 20 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

وی همچنین از کشف مقادیر قابل تجهیزات فنی و ساختمانی سرقتی به ارزشی بالغ بر 600 میلیون ریال از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ددر پايان ضمن هشدار به صاحبان ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست: از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی پس از اتمام ساعت کار در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

 دستگیری 11 سارق منزل در كلاردشت 

فرماندهی انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری 5 سارق منزل و کشف 11 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ " قاسم عزيزي كراني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و تامين امنيت شهرستانطرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله یا سرقت در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی 25 سارق منزل و اماکن خصوصی و کشف 45 فقره سرقت در این شهرستان شدند .

سرهنگ عزيزي خاطر نشان كرد؛ در ادامه اجرای اين طرح به منظور ساماندهی اصناف از 55 واحد صنفي بازديد شد كه به 12 واحد صنفي تذكر و اخطار پلمپ داده شد و 8 واحد صنفي نیز به علت عدم رعايت ضوابط قانوني و صنفي پلمب شد.

وي از برخورد با 111 خودرو و 41 موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد .

وی با اشاره به شناسایی و دستگيري 60 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی در این شهرستان از دستگيري 7 خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان گفت: با اجرای این طرح 17 معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز درمانی و درمانگاه ماده 16 استان معرفی شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت در پايان با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.

خبر: سلمان مهدوی خبرنگار تابناک ساری

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار