مدیران باشگاه‌هایی که به تعطیلی لیگ اصرار دارند می‌خواهند «زرنگ بازی» درآورده و برخی مربیان و بازیکنان هم آنها را همراهی می‌کنند که عجیب است. اگر لیگ تعطیل شود همه بازیکنان و مربیان متضرر خواهند شد.
کد خبر: ۸۵۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱ 28 May 2020

یحیی گل محمدی پس از نشست با مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: تقریباً هر هفته جلسه می گذاریم و درباره وضعیت تیم و پیگیری امور صحبت می کنیم و کارهایمان را مثل امروز هماهنگ می کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت آنتونی استوکس عنوان کرد: او باید به تمرینات می‌آمد که نیامد. وضعیت او پیچیده و مبهم است و بخش حقوقی باشگاه پیگیر است.

سرمربی پرسپولیس درباره حمایت ویژه از پرسپولیس برای برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر افزود: نمی‌دانم منظور از حمایت ویژه چیست. فکر می‌کنم بیشتر بحث مدیریت مهم است. نیاز نیست هزینه خاصی صرف موارد بهداشتی شود. هر بازیکن و مربی حاضر است با هزینه شخصی خودش هم تست کرونا را بدهد.

وی افزود: به نظرم دارند فرار می کنند که هزینه مابقی لیگ را انجام ندهند. آیا باشگاه‌هایی که دنبال تعطیلی لیگ هستند حاضرند پول قرارداد بازیکنان‌شان را بدهند؟ حداقل ۶ الی ۷ ماه طول می کشد تا واکسن کرونا بیاید.

گل محمدی یادآور شد: مدیران باشگاه‌هایی که به تعطیلی لیگ اصرار دارند می‌خواهند «زرنگ بازی» درآورده و برخی مربیان و بازیکنان هم آنها را همراهی می‌کنند که عجیب است. اگر لیگ تعطیل شود همه بازیکنان و مربیان متضرر خواهند شد. همه مشاغل در شرایط فعلی شروع به کار کرده‌اند. اداره‌ها، مترو، اتوبوس، شرکت‌های هواپیمایی که خیلی با مردم سر و کار دارند و شغل‌شان هم خطرناک است کارشان را شروع کرده‌اند.

فکر نمی‌کنم فقط بخواهند فوتبال را تعطیل کنند. از فدراسیون پزشکی ورزشی گله دارم بدون اینکه جواب تست برخی باشگاه ها بیاید آنها تمرین کردند و این می تواند مشکل ساز شود.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بشار رسن و کریستین اوساگونا خاطرنشان کرد: بشار رسن قرار است تا شنبه و یکشنبه هفته آینده به تهران برسد. درباره بحث های مالی او همین امروز صحبت کردیم.متاسفانه برای اوساگونا پروازی از نیجریه وجود ندارد و باید منتظر ماند تا این مشکل حل شود.

گل محمدی در خصوص نبود آزمایشگاه واحد برای دادن تست کرونا تصریح کرد: بطور کلی می گویم موضع فدراسیون فوتبال باید قوی باشد و باید قویتر از اینها ظاهرشود.

برخی دنبال این هستند که ماهیت لیگ و فوتبال را خراب کنند و دانسته یا ندانسته دارند به فوتبال کشورمان ضربه می‌زنند. استانداردهای بهداشتی در ایران بالاست و کیت های غیر استانداردی فکر نمی کنم وجود داشته باشد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در مورد نامه فرهاد مجیدی به مدیرعامل استقلال برای گرفتن تضمین بابت نگرفتن اعضای تیم بابت کرونا گفت: کسی می تواند چنین تضمینی بدهد؟ در حرف‌هایم گفتم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خیلی مهم است. در هر شغلی امکان ابتلا به ویروس بالاست و فوتبال هم یکی از این مشاغل است. چیزی که مشخص است نمی توانیم فوتبال را تعطیل کنیم. در این شرایط باید با این ویروس کنار بیاییم.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با اینکه آیا بازی دوستانه‌شان با نیروی زمینی قطعی شده است یا نه؟ گفت: آنها دیروز تست داده اند و امروز جواب تست آنها می آید. پزشکان دو تیم با هم در ارتباط هستند.

وی راجع به لیست مازاد پرسپولیس در پایان فصل عنوان کرد: الان برای این حرف‌ها زود است. وقت برای صحبت در این باره زیاد است. در مسیر قهرمانی پرسپولیس ۹ فینال در لیگ برتر در پیش داریم. با تیم هایی که خطر سقوط یا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارند بازی داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار