هر ۲ باشگاه تراکتور و شهرخودرو در خصوص بازیکنان مبتلا شده به کرونا با قطعیت صحبتی نکرده‌اند و تنها اعلام کرده‌اند که ۶ بازیکن مشکوک به کرونا در این دو باشگاه وجود دارند، موضوعی که به نظر می‌رسد با سایر ادله همخوانی ندارد و تا واقعیت نیز فاصله داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ 28 May 2020

به گزارش ایسنا، فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو اعلام کرد که ۲ بازیکن این تیم مشکوک به کرونا هستند و این کار را برای تمرین کردن آن‌ها سخت خواهد کرد. موضوعی که چند روز پیش برای دیگر تیم خصوصی فوتبال ایران یعنی تراکتور نیز رخ داد و این باشگاه هم اعلام کرد ۴ بازیکنش مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستند و نمی‌توانند تمرینات را برای آمادگی در لیگ نوزدهم آغاز کنند.

این اتفاق درحالی برای ۲ تیم شهرخودرو و تراکتور رخ داده که به نظر می‌رسد می‌تواند تا اثبات و تایید نهایی این اظهارات فاصله داشته باشد.

زمانی این اظهارنظر مالک ۲ باشگاه کمی شبهه ایجاد می‌کند که بدانید دوشنبه شب، بسیاری از اعضای باشگاه شهرخودرو اعلام کردند هنوز پاسخ آزمایش‌ها نیامده اما یک روز بعد حمیداوی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که از همان ۲ شنبه می‌دانسته ۲ بازیکن تیمش مشکوک به کرونا هستند.

شاید مسائل مالی یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که این ۲ باشگاه خصوصی نمی‌خواهند لیگ نوزدهم ادامه پیدا کند. قرارداد سنگین برخی بازیکنان تراکتور آن هم به دلار باعث شده تا این باشگاه لیگ برتری بخواهد لیگ ادامه پیدا نکند و ۳۰ یا ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیممش را بکاهد. شهرخودرو نیز داشتان مشابهی دارد تیمی که اواسط فصل با مشکلات مالی روبرو بود و یحیی گل‌محمدی و چندی از بازیکنان این تیم ساز جدایی کوک کردند.

حالا کرونا فرصت ویژه‌ای برای تیم‌های زیان‌ده ایرانی و به خصوص تیم‌های خصوصی که از جیب خود هزینه می‌کنند به وجود آورده تا شاید بتوانند مقداری اوضاع مالی خود را مدیریت کنند.

البته تا اینجا تنها اختلاف نظر ۲ باشگاه شهرخودرو و تراکتور در خصوص سرنوشت لیگ نوزدهم است. چرا که سرخ‌های آذربایجان معتقدند هیچ تیمی نباید قهرمان شود هیچ تیمی هم نباید سقوط کند و همه چیز به فصل بعد موکول شود اما مصاحبه حمیداوی نشان داد او با مخالفتی با قهرمانی پرسپولیس در صورت به پایان نرسیدن لیگ ندارد و تنها مسائلی که نام برده شد برای او مهم است.

این اظهارنظر دوگانه مالکین ۲ باشگاه و به خصوص باشگاه پدیده شبهات مختلفی را در ذهن فوتبال دوستان به وجود آورده و بهتر است هر ۲ باشگاه شهرخودرو و تراکتور نام و مدارک پزشکی ۶ بازیکن مبتلا شده به کرونا را منتشر کنند و تا به همه شک و شبهه ها پایان دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار