کد خبر: ۸۵۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 28 May 2020

به گزارش مهر؛ با حضور با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، پیش از ظهر امروز بزرگ‌ترین بخش فوق تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات جنوب غرب کشور در بیمارستان گلستان اهواز افتتاح شد.

این بخش با مساحت دو هزار مترمربع، دارای ۶۰ تخت، شامل ۵۲ تخت بستری و ۸ تخت آی‌.سی‌.یو به همراه اتاق ایزوله و کلیه فضاهای مجهز آموزشی، درمانی و پشتیبانی، مطابق با به روزترین استانداردهای روز دنیا و در مدت زمان کمتر از چهار ماه، تجهیز و آماده شده است و برای راه‌اندازی این بخش، اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 بیمارستان بزرگ گلستان اهواز، مرکز اصلی ارجاع بیماران بدحال در استان با آسیب‌های شدید ستون فقرات، مغزی و نخاعی ناشی از سوانح ترافیکی و حوادث است که بهره‌برداری از این پروژه در ارائه‌ی خدمات مطلوب و متناسب با بیماران، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این پروژه یکی از آرزوهای دیرین و مهم جامعه پزشکی جنوب غرب کشور و یکی از نیازهای ضروری برای ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی به مردم شریف استان است که با پیگیری‌های ریاست بیمارستان گلستان اهواز به ثمر نشست.

آئین افتتاح بخش جدید ام. آر. ای و پروژه توسعه و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز نیز امروز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و معاون وزیر بهداشت برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار