فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: صنعت خودروسازی کشور با استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی و به کارگیری نیروهای نخبه دانشگاهی به سلامت از تحریم‌ها عبورکرده است.
کد خبر: ۸۵۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱ 29 May 2020

سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از پروژه‌های جهش فناورانه محصولات ایران خودرو در سال جهش تولید با بیان این مطلب گفت: ما یک صنعت فناورانه دراختیار داریم که بدون محدودیت آماده انتقال آن به صنعت خودروی کشور و به خصوص گروه صنعتی ایران خودرو هستیم.

او رمز موفقیت صنعت خودروی کشور را در گروی نگاه به داخل و استفاده شرکت‌های دانش بنیان در زمینه بومی سازی قطعات و تولید خودرو با نشانی ایرانی دانست و تاکید کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی و به کارگیری نیروهای نخبه دانشگاهی در صنعت خودروی کشور، این صنعت از تحریم‌ها به سلامت عبور کرده است و نقش دشمنان برای زمین‌گیر کردن خودرو سازان، نقش برآب شده است.

سردار حاجی زاده تاکید کرد: صنعت خودرو کشور باید به سمت طراحی و تولید پلتفرم ایرانی، ارتقای کیفیت محصولات، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی‌ها گام بردارند و ایران خودرو در این زمینه حرکت‌های جهادی خوبی را شروع کرده است.

او خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که مدیر عامل ایران خودرو در سال جهش تولید هدف گذاری کرده، بسیار منطقی است و راه صنعت خودروی کشور از بیرون مرزها نمی‌گذرد و با تکیه بر دانش ایرانی می‌توانیم بر پیچیده‌ترین فناوری‌ها مدیریت کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطر اظهار کرد: موانع داخلی و خارجی با همدلی و هم صدایی قابل حل است و توانمند سازی صنعت و اقتصاد کشور می‌تواند مارا در مقابل تحریم‌ها مصون کندکه این امر در صنعت دفاعی کشوراتفاق افتاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار