تب شدید قیمت میوه های تابستانه و میدان داری میوه های به اصطلاح ضد کرونایی خرید مردم را کاهش داده است و صیفی هایی که در منطقه کرمان کیلویی 500 تومان است در بازار تهران تا 10 برابر به فروش می رود.
کد خبر: ۸۵۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰ 29 May 2020

به گزارش فارس، جدیدترین انواع میوه و سبزی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران کشف قیمت شد که حاکی از افزایش قیمت میوه در روزهای گذشته است اما برخی میوه های تابستانه مانند هندوانه نسبت به ماه رمضان حدود 50 درصد کاهش یافته است.

مسئله دوم در حالی که محصولاتی مانند گوجه فرنگی، سیب زمینی و پیاز در شهرهای جنوب به حداقل قیمت به فروش می شود و یا برخی کشاورزان محصول خود را رها کرده اند اما قیمت این قبیل محصولات در میدان مرکزی  به 5 برابر قیمت و در مغازه های سطح شهر 10 برابر قیمت یعنی با 1000 درصد رشد قیمت به فروش می رسد.

میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به محل فروش میوه های خارجی تبدیل شده به طوری که هر کارتن آناناس به قیمت 370 هزار تومان فروخته می شود.

میوه های تابستانه مانند زردآلو شیراز به قیمت 33 هزار تومان و زردآلوی کاشان به قیمت 18 هزار تومان عرضه می شود که البته زمانی که پای این میوه ها به مغازه های سطح شهر می رسد قیمت ها سر به فلک می کشد.

قیمت میوه های به اصطلاح کرونایی هم اگرچه نسبت به هفته های گذشته کاهش یافته اما همچنان هر کیلو لیمو شیرین و لیمو ترش به قیمت 15 هزار تومان عرضه می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار