کد خبر: ۸۵۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 29 May 2020
 
روابط عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي
 

 

مراسم تکریم و معارفه مدير كل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان گیلان با حضور عبدالهاشم حسن نیا، معاون وزير راه و شهرسازي و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در جلسه شورای اداری اداره کل این استان ، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، عبدالهاشم حسن نیا، معاون وزیر راه و شهرسازي  و رییس  اين سازمان  در این مراسم اظهار داشت : استان گیلان به دلیل دارا بودن شرايط منحصر به فرد حمل و نقلي ازجمله وجود مرز زميني و دريايي یکی از استان های مهم حمل و نقلی کشور در حوزه های حمل و نقل کالا، مسافر و نیز  در حوزه ترانزیت و حمل و نقل بین المللی می باشد.
رییس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه دریای خزر و خلیج فارس دو پتانسیل بزرگ در حمل و نقل کشور محسوب می شوند، بیان کرد : دو بندر مهم امیر آباد و بندر انزلی در دریای خزر وجود دارند که تخلیه و بارگیری در این بنادر صورت گرفته و حلقه اتصال به جنوب کشور محسوب می شوند.
وی در ادامه افزود: جاده های استان گیلان از نظر وضعیت حمل و نقلی از شرایط خاص و ویژه ی توریستی و گردشگری برخوردار است و در ایام مختلف سال مردم عزیز ما به این استان مسافرت می کنند. 
حسن نیا در ادامه اظهار امیدواری کرد : مدیر کل جدید استان بتواند با بهره گیری از ظرفیت و توان نیروی انسانی موجود تحول بزرگی را  در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به وجود آورد.
وي با اشاره به این نکته که چشم انداز آینده ی ما توسعه زیر ساخت های حمل و نقلی استان می باشد، افزود: لازمه نگهداری بهینه و مناسب راههای استان، توجه به ظرفیت و پتانسیل و توان نیروی انسانی موجود را می طلبد که باید در این راستا دقت و حساسیت بیشتری به کار گرفته شود.
ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: حیات امروزکشور ما حاصل زحمات و پایمردی میلیون ها نفری است که خالصانه در راه حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از خودگذشتگی کردند، ایثار، فداکاری و  از خود گذشتگی تلاشگران عرصه حمل و نقل جاده ای که همواره در مقاطع  سخت و حساسی نظیر جنگ، سیل، زلزله و کرونا برای خدمت به مردم در صحنه حضور داشتند نیز بر کسی پوشیده نیست.  
گفتني است سبحان اله علیپور، سرپرست پیشین اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان در ابتداي اين مراسم گزارشی از دوران سرپرستی خود در استان ارائه کرد.
همچنين فریبرز مرادی، مدير كل جديد نيز  طي سخناني برنامه هاي خود را جهت ادامه  فعاليت ها و اهداف راهداري و حمل و نقل جاده اي  بیان کرد.
شایان ذکر است در اين مراسم كه معاون راههای فرعی و روستایی و مدير كل دفتر روابط عمومی  سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي  به همراه فرمانده پلیس راه استان  و روسای ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  نیز حضور داشتند، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، با اهدا ی لوح تقدير از خدمات سبحان اله علیپور در طول مدت سرپرستی اداره کل قدردانی کرد و حكم انتصاب فریبرز مرادی، مدیر کل جدید را به وي ابلاغ  نمود.
این گزارش می افزاید ، عبدالهاشم حسن نیا در سفر به استان گیلان از پایانه ی مرزی آستارا، محل جدید احداث پایانه مرزی آستارا و محل احداث پل جدید اتومبیل رو آستارا نیز بازدید کرد و در پایانه مرزی آستارا نیز با رانندگان ایرانی و خارجی گفتگو و دیدار داشت و با ارائه نقطه نظرهای راهبردی  ، دستورات لازم برای رفع مشکلات این تلاشگران را صادر کرد.
لازم به ذکر است که پایانه مرزی آستارا به طور متوسط روزانه 255 دستگاه کامیون صادرات و واردات کشور را به عهده دارندو یکی از مرزهای فعال کشور می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار