کد خبر: ۸۵۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ 29 May 2020

 

۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و کارت اعتباری به ارزش دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در رزمایش مواسات بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع شد. ...

تابناک/ با ورود مهمان ناخوانده کووید ۱۹ در کشور، کسب و کار عده زیادی از مردم دچار چالش شد.

در راستای جبران بخشی از آسیب های وارده به مردم رزمایشی به نام مواسات همدلی و کمک مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان به فرمان مقام معظم رهبری در سراسر کشور آغاز شد.

امام جمعه رودسر عصر امروز در سومین مرحله از رزمایش مواسات که با حضور خانواده های معظم شهدا در محوط سپاه ناحیه رودسر اجرایی شد،اظهار کرد:در ایام ماه مبارک رمضان امسال احسان و کمک های مردم با فرمان رهبر معظم انقلاب برای کاهش آسیب ها و اثرات اقتصادی و اجتماعی ناشی از بیماری کرونا در جامعه شکل منسجم تری به خود گرفت.

 وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم در راستای لبیک به امر ولایت برای کمک های نوع دوستانه خود با شوق و اشتیاق وارد میدان شدند، افزود: مردم داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی به صورت گمنام در بحث کرونا برای کمک به همدیگر پای کار آمدند و آن چه که در سفره خود داشتند برای کمک به نیازمندان تقسیم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی با بیان اینکه در بحران کرونا ملت ایران دچار سختی ها و دشواری هایی شدند تصریح کرد: نباید انکار کنیم که این روزهای فراموش نشدنی، سیلی از همدلی را نیز در جامعه به راه انداخت و سبب شد تا ایرانی چهره واقعی خود را نمایان کند و در گمنامی از جان و مال خود ایثار کند.

توزیع ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان رودسر

فرمانده سپاه ناحیه رودسر نیز در این مراسم از توزیع ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و کارت اعتباری به ارزش دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان رودسر خبر داد و گفت: این کمک ها در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و طی سه مرحله در این شهرستان اجرایی شد.

سرهنگ محمد اسماعیل حسنی با بیان اینکه امروز شاهد اجرای سومین مرحله از رزمایش مواسات در رودسر هستیم، افزود:در سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه در این شهرستان دو هزار و ۴۵۰ بسته معیشتی و یک هزار و ۵۰۰ کارت اعتباری به ا رزش ۶۶۰ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع می شود.

وی افزود: این کمک‌ها در سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه در این شهرستان در اختیار نیازمندان قرار گرفت، افزود: ارزش ریالی این بسته‌ها بیش از ۶۶۰ میلیون تومان بوده است.

وی با تاکید بر گسترش امر حمایت و همدلی در عرصه مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: مردم ،خیرین و گروهای جهادی، همه با روحیه بسیجی در کنار مسئوولین برای رفع کمبودها و مبارزه با ویروس منحوس کرونا وارد میدان جهاد شدند و ملت بزرگ ایران توانستند بار دیگر همانند دوران دفاع مقدس ، فضای وحدت و همدلی را در جامعه به نمایش بگذارند و با سربلندی این دستاورد را به رخ جهانیان بکشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار