کد خبر: ۸۵۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 29 May 2020

حجت‌الاسلام شیرمهد، امام جمعه موقت الوار گرمسیری و مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک، صبح امروز در گفت‌وگو با فارس ضمن تاکید بر این مسئله که مشکل آن‌ها کمبود آب است اظهار کرد: سال گذشته در نماز جمعه این مسئله را به مسؤولین تذکر دادیم و یادآوری کردیم اما با دعوت آن‌ها به صبوری و تهیه مخزن مواجه شدیم.

وی افزود: آن‌ها به ما وعده پیگیری دادند و تقصیرها را بر گردن پیمانکاران انداختند ما نیز واسطه بین مسؤولین و مردم شدیم و از آن‌ها تقاضای صبوری کردیم اما امسال با آغاز فصل گرما شاهد تکرار همان قضایا و معضل کمبود آب هستیم.

امام جمعه موقت الوار گرمسیری عنوان کرد: در ابتدا نبود مخزن بهانه بود اما حالا پس از تهیه مخزن میگویند که اصلا لوله‌کشی وجود ندارد و این در حالی است که منطقه الوار گرمسیری دو شهر و حدود ۱۸۰ روستا را شامل می‌شود.

وی افزود: آب در این دو شهر بسیار محدود است و بعضی مواقع مقدار و فشار آب به اندازه‌ای پایین است که حتی برای پر کردن یک تانکر هم کافی نیست.

شیرمهد در پاسخ به ساعات وصل شدن آب بیان کرد: در بعضی مناطق نیم ساعت و در بعضی دیگر تنها یک الی دو ساعت از نعمت آب برخوردار هستند.

وی افزود: و این در حالی است که این منطقه در میان سه سد دز، کرخه و بالارود که در حال تکمیل است قرار دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار