کد خبر: ۸۵۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 29 May 2020

بیش از ۳۰۰ طرح عمرانی نیمه‌کاره در خلخال وجود دارد

خلخال- فرماندار خلخال گفت: بیش از ۳۰۰ طرح و پروژه عمرانی نیمه‌کاره در خلخال وجود دارد که نیازمند تخصیص اعتبارات و توجه خاص مسئولین به این شهرستان است.

تابناک/فریدون بابایی ظهر جمعه در جمع مدیران اجرایی استان اردبیل در خلخال از تکمیل پروژه‌های عمرانی تأثیرگذار با پرهیز از خرد شدن اعتبارات استانی خبر داد و افزود: بیش از ۳۰۰ طرح و پروژه عمرانی نیمه‌کاره در خلخال وجود دارد که نیازمند تخصیص اعتبارات و توجه خاص مسئولین به این شهرستان است.

وی افزود: شهرستان خلخال با توجه به دارا بودن ظرفیت‌های بالقوه و مناسب همچنان جزو مناطق محروم و کم‌برخودار استان اردبیل است.

فرماندار شهرستان خلخال عنوان کرد: منابع محدود اعتبارات استانی همراه با درصد پایین تخصیص اعتبارات به این شهرستان جواب‌گوی مشکلات بی‌شمار در تکمیل پروژه‌های عمرانی و حل مشکل اشتغال نیست.

بابایی با اشاره به اینکه نبود زیرساخت‌های لازم گردشگری موجب شده تا خلخال تنها به عنوان محل گذر گردشگران باشد تصریح کرد: با توجه به پتانسیل طبیعی که در خلخال وجود دارد اگر زیر ساخت‌ها فراهم شود شاهد حضور مسافران و رونق اقتصادی در این شهرستان خواهیم بود.

وی اظهارکرد: بخش شاهرود خلخال بلحاظ موقعیت خاص گردشگری و قرار گرفتن در کنار سه جاده مهم گردشگری خلخال - منجیل، خلخال - ماسوله و خلخال - ماسال دروازه ورودی گردشگران از جنوب استان اردبیل بوده و نیازمند فراهم آمدن زیرساخت‌های گردشگری است.

فرماندار شهرستان خلخال در پایان بیان کرد: امسال پنج کیلومتر باقیمانده راه توریستی خلخال - ماسوله آسفالت شده و این جاده مورد استفاده گردشگران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار