نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در گفت و گو با تابناک:
نماینده مردم شهرستان اهواز، کارون، باوی و حمیدیه درباره وضعیت غیزانیه اظهار داشت: مسئولین اجرایی وعده دادند که تا دو هفته دیگر آب شرب به غیزانیه می‌رسد. ما نماینده های اهواز این وعده را به مردم ندادیم و حتی تردید داریم که مسئولین اجرایی توان عمل به وعده خود را داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 30 May 2020
 
نماینده مردم شهرستان اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در گفت و گو با تابناک اظهار داشت: ما به عنوان نماینده مردم، بر کارها نظارت داریم و روند آبرسانی به غیزانیه را با شفافیت به اطلاع مردم می‌رسانیم
 
 
سیدکریم حسینی افزود: چرا که طبق برآورد ما از وضعیت غیزانیه، آنگونه نیست که می‌توان در دو هفته به غیزانیه آب برسد. اما با حسن ظن به قضیه نگاه می‌کنیم و امیدواریم بتوانند این کار را به سرانجام برسانند.
 
وی عنوان کرد: ما به عنوان نماینده مردم، بر کارها نظارت داریم. روز گذشته یکی دیگر از نمایندگان اهواز؛ از غیزانیه بازدید کردند. این هفته نیز بنده بازدید میدانی خواهم داشت تا روند کار را بررسی کنم و هر آنچه که رخ داده است را به اطلاع مردم می‌رسانیم چرا که تاکید داریم باید با شفافیت با مردم صحبت کنیم.
 
نماینده مردم شهرستان اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تصریح کرد: با افراد و مدیرانی که در قضیه غیزانیه قصور کردند و وعده‌های توخالی به مردم دادند برخورد لازم صورت بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار