این اولین باری نیست که حل مشکل یک قشر یا منطقه از کشور بعد از رسانه‌ای شدن آن برای مسؤولان دغدغه می‌شود. ماجرای دراز و طویل کولبران، کشاورزان، بی‌خانمان‌ها، معتادان، کودکان کار و زباله گرد، دستفروشان مترو و حتی از قیمت نخود، عدس، گوجه و پیاز گرفته تا احتکار ماسک و انبارهای خودرو مشتی است از خروارها #غیزانیه در کشور که بعد از رسانه‌ای شدن برای مدیرانی که جهادی نیستند دغدغه می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 31 May 2020
رسانه‌ای شو یا بمیر!؟

 مجتبی رمضانی فعال رسانه‌ای در یادداشتی با موضوع مدیریت لیبرال در حل مشکلات قشر محروم جامعه نوشت:

اولین باری نیست که حل مشکل یک قشر یا منطقه از کشور بعد از رسانه‌ای شدن آن برای مسؤولان دغدغه می‌شود.

ماجرای دراز و طویل کولبران، کشاورزان، بی‌خانمان‌ها، معتادان، کودکان کار و زباله گرد، دستفروشان مترو و حتی از قیمت نخود، عدس، گوجه و پیاز گرفته تا احتکار ماسک و انبارهای خودرو مشتی است از خروارها #غیزانیه در کشور که بعد از رسانه‌ای شدن برای مدیرانی که جهادی نیستند دغدغه می‌شوند؛ البته دغدغه هم نه بلکه احتمالاً مجبورند مِن باب حفظ ظاهر کاری بکنند؛ آن هم تحت فشار رسانه و گرنه تا رسانه و رسانه‌ای شدنی در کار نباشد رنج روزمره یک قشر با حقوق ماهیانه ۲میلیون و ۱۰۰هزارتومان و کمتر چه اهمیتی برای مدیر یا نماینده‌ای با حقوق ۲۰ تا ۳۰ میلیون دارد و یا بطور دوستانه‌تر چطور می‌تواند برای وی دغدغه باشد؟

با زبان ساده باید بگویم اگر با همین فرمان پیش برویم و پیش از دست به کار شدن دشمن کاری نکنیم تا فضای مجازی ظاهراً بی‌صاحب کشور خود را بیابد، #رومیناها و #ستایش‌ها همچنان تکرار خواهند شد.

همه می‌دانیم قبل از انقلاب در اکثر مناطق کشور مشکل آب خوردن نیز داشتیم و حالا به برکت انقلاب، مردم سهام‌دار نیز شده‌اند اما سوأل ما از عده‌ای قلیل مدیر لیبرال این است که چرا با کم‌کاری خود سال‌ها باعث زیر سوأل رفتن خدمات مخلصانه بسیاری از مدیران و مسؤولان دلسوز نظام می‌شوند. چرا خشک و تر باید به واسطه این‌ها با هم بسوزد؟ چرا جمهوری اسلامی را دشمن شاد می‌کنند؟

آقای رئیس جمهور شما که دست به عزلتان خوب است، این عده اندک را عزل کنید تا حساب کار به دست همه کسانی که پست و مقام را در جمهوری اسلامی محل تفریح خود می دانند بیاید.

و اما سخنی با دوستان جبهه انقلاب:

۱- همیشه در موضع دفاع و پاتک نباشید و منتظر نشوید دشمن حمله‌ای کند یا شبهه‌ای مطرح کند و شما دست قلم شده و رفع شبهه کنید. مسلماً در زمین طراحی شده از طرف دشمن هر چقدر هم خوب بازی کنید مثل بازی در زمین خودی نمی‌توانید عمل کنید. آتش به اختیار یعنی همین.

۲- اگر تا پیش از این بهانه‌ای بود که برای حرف ما خریدار نیست و چه و چه؛ الان دیگر گوی و میدان دست شما است. با این مجلس جدید که امید می‌رود ان شاءالله انقلابی باشد و با قوه قضائیه‌ای که انقلابی است (ان شاءالله) دیگر جایی برای بهانه تراشی نیست.

آنچه درد را بیشتر می‌کند آن است که این مسائل غالباً از طرف رسانه‌های معاند و دشمنان قسم خورده انقلاب طرح شده تا دستاویزی برای زیر سوأل بردن سایر دستاوردهای انقلاب شود.

۳-در راستای دونکته فوق شایسته است دوستان تأسیس شبکه ملی اطلاعات، تقویت شبکه‌های اجتماعی داخلی و رسیدگی به قصورات مدیران حاضر و سابق را در زمینه فضای مجازی پیگیری کنند.

۴- تأسیس یک بانک جامع تخصصی جمع‌آوری و حل مسائل با قابلیت به روزآوری یا تقویت سامانه‌ها و بانک‌های موجود می‌تواند به رفع و کاهش فاصله طبقاتی و حرکت به سمت هدف والای انقلاب اسلامی یعنی عدالت کمک کند.

برچسب ها: مجتبی رمضانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار