کد خبر: ۸۵۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 31 May 2020
ولی پور با بیان اینکه ۳۸ هزار جوان گیلانی عضو جمعیت هلال احمر هستند گفت: هم اکنون ۱۸۵ خانه هلال در محلات و روستاها فعالیت می کنند.
 

 

تابناک/ «مهدی ولی‌پور» امروز (یک‌شنبه، ۱۱خرداد) در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با تشریح فعالیت‌های پنج سال اخیر این جمعیت در استان گفت: امروز جمعیت هلال احمر گیلان با وجود تمام مشکلات و کاستی‌های چهار سال پیش از جمعیت‌های پیشرو در کشور است.


سرپرست سازمان امداد و نجات کشور و مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله توسعه هلال احمر در سال ۹۵ افزود: پس از تدوین این برنامه شاخص‌های مربوطه بومی‌سازی شد و در این چهار سال در کنار تمام سختی‌ها و ناملایمات روزهای خوشی را هم تجربه کردیم.

 

وی به نوسازی صددرصدی ناوگان هلال احمر استان اشاره و بیان کرد: در ابتدای مسئولیتم در گیلان، ۱۲۸ خودرو در ناوگان این جمعیت وجود داشت که از این تعداد ۶۰ خودرو فرسوده بود و با همت و حمایت استانی و نوسازی صددرصدی ۱۶۰ خودرو در ناوگان هلال احمر وجود دارد.

 

ولی‌پور با اشاره به مرکز امداد هوایی هلال احمر با بیان اینکه این مرکز ظرف مدت ۲ سال احداث شد ادامه داد: همچنین تعداد پایگاه‌های امداد و نجات از ۱۳ پایگاه به ۱۶ پایگاه ارتقا یافت و انبار امداد جمعیت استان استانداردسازی و قانونمند شد و پرداخت حق‌الزحمه امدادگران را به‌روز کردیم.

 

وی با بیان اینکه هلال احمر گیلان در ارزیابی سالانه سازمان هلال احمر رتبه برتر مدیریت لجستیک کشور را کسب کرد گفت: با تعیین شاخص‌ها در حوزه جوانان، تعداد جوانان عضو جمعیت را به ۳۸ هزار نفر تا پایان سال ۹۸ رساندیم که ۵۸ درصد این افراد به درجه فعال رسیدند.
 

مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به افزایش خانه‌های هلال به ۱۸۵ خانه در محلات و روستاها تصریح کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با موسسات و سازمان‌های مردم نهاد به ۵۳ موسسه افزایش یافتیم.


وی به تشریح عملکرد مدیریتش در حوزه آموزش پرداخت و اعلام کرد: با افزایش کیفیت آموزش‌ها تنها استانی بودیم که سال گذشته تمام اعضا از دوره آموزشی اسکان اضطراری برخوردار شدند زیرا این آموزش‌ها ار ابزارهای اساسی ارتقا ارائه خدمات به مردم است.


ولی پور با اشاره به حوزه درمان و توانبخشی که عملکردی منفی و صفر تا سال ۹۵ داشت تصریح کرد: یک مرکز فیزیوتراپی در رودسر افتتاح شده است و مرکز توانبخشی رشت نیز به‌زودی افتتاح می‌شود تا به مردم خدمات رسانی کند.


وی با بیان اینکه اکنون بیش از ۳۵۰ نفر کادر درمان داوطلب آماده ارائه خدمات درمانی هستند خاطرنشان ساخت: امروز جمعیت هلال احمر استان در همه زمینه‌ها، امداد و نجات، داوطلبین، جوانان، بانوان، کادر درمان و ... از استان‌های پیشرو در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار