مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: سه تصفیه‌خانه فاضلاب با اعتبار بیش از یک‌هزار و 100 میلیارد ریال در حال ساخت است.
کد خبر: ۸۵۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ 31 May 2020

محمدحسین محمدی امروز در این گفت‌وگو اظهار کرد: در حال حاضر سه تصفیه خانه فاضلاب در کامیاران، دیواندره و دهگلان با اعتبار مجموع یک‌هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در حال احداث هستند.

وی بیان کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان کامیاران با اعتبار ۳۳۲ میلیارد ریال در دست اجرا است که این پروژه برای جمعیت ۸۰ هزار نفری شهر کامیاران برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان دیواندره با اعتبار ۴۱۱ میلیارد ریال در دست اجرا است که این پروژه برای جمعیت ۴۲ هزار نفری شهر دیواندره برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان دهگلان نیز با اعتبار ۴۰۹ میلیارد ریال در دست اجرا بوده و برای جمعیت ۴۰ هزار نفری شهر دهگلان برنامه‌ریزی شده است.

محمدی با بیان اینکه علاوه بر احداث این تصفیه خانه‌ها، ارتقاء و توسعه تصفیه‌خانه‌های فاضلاب ایجاد شده نیز از جمله طرح‌های در دست اجرای شرکت آبفا است، اضافه کرد: در این راستا سه تصفیه خانه فاضلاب در شهرستانهای مریوان، سنندج و سقز که در سالهای گذشته به بهره برداری رسیده اند در دست ارتقا و توسعه هستند.

وی اعلام کرد: طرح توسعه این تصفیه خانه‌ها با اعتبار مجموع قریب به ۲ هزار میلیارد ریال در حال اجرا است.

منبع/ فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار