فرمانده سپاه در دیدار با فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی این جزیره مسیر نیروی انتظامی مسیر ولایت بوده و سرنوشت سربازان ولایت چیزی جزء خشم دشمنان نیست.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰ 31 May 2020

به گزارش خبرنگار «تابناک» از جزیره کیش، سرهنگ " شهداد کُناری " در دیدار با سرهنگ " علی اصغر جمالی " رفتارهای گستاخانه آمریکا را نامشروع عنوان کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی در خدمت به مردم خوب عمل می کند و دشمنان همیشه با خدمتگذاران مردم و سربازان ولایت مشکل دارند.

وی با اشاره به اینکه تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا، نتیجه کوتاه فکری کارشناسان دولت ضعیف آمریکا است ادامه داد: تحریم سپاه و ناجا نشان از رهاسازی تیر و ترکش های آخرین بوده و انشالله همه شاهد نابودی آمریکا خواهیم بود.

مسیر نیروی انتظامی، مسیر ولایت است

کناری ادامه داد: دولت آمریکا با اسلحه و خشونت با مردم خود برخورد می کند و کارهای مکارانه توسط مردم به خودشان برمی گردد و این خواست خداوند است که آمریکا روز به روز خار و ذلیل می شود.

فرمانده بسیج و سپاه کیش با بیان اینکه ناجا محبوب و در کنار مردم است، اهتمام داشت: هیچ شرایط جوی و طبیعی در خدمت نیروی انتظامی به مردم تاثیر ندارد و ناجا محبوب و در کنار مردم است.

همراهی، همکاری و وجود سپاه افتخار است

سرهنگ " علی اصغر جمالی " در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از فرمانده و کارکنان سپاه و بسیج جزیره کیش، گفت: آمریکا به دنبال نشانه گرفتن پایه های نظام است و تحریم سازمان هایی که در خدمت مردم هستند برایش در اولویت است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در جامعه جهانی جایی ندارد، بیان داشت: آمریکا از کشورهای قدرتمندی چون ایران می ترسد و قدرت بازدارنده و تاثیرگذار ایران در منطقه و جهان باعث تصمیم به تحریم سپاه و نیروی انتظامی می شود.

مسیر نیروی انتظامی، مسیر ولایت است

فرمانده پلیس کیش همراهی، همکاری و وجود سپاه را یک افتخار عنوان کرد و تاکید کرد: تحریم ها نه تنها ضربه ای به ما وارد نمی کند بلکه ما را استوارتر می کند و از خدمتگذاری به نظام با اقتدار اقدام خواهیم کرد.

سرهنگ جمالی وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی در زیر سایه حضرت حق و امام زمان(عج) و زعامت نائب بر حقش یک نعمت الهی دانست و با اشاره به اینکه خط فکر کشور ما، خط امام و رهبری است، گفت: دشمنان ما هیچ زمانی نمی توانند مردم و جوانان ما را گمراه کنند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار