کد خبر: ۸۵۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶ 02 June 2020

کشف انبار خودروهای خارجی احتکار شده

آتش سوزی در شرکت آذرجوجه نمین اردبیل، آتش وحشت‌آور لنج صیادی در اسکله خور آذینی، دستگیری مسافر اتوبوس هنگام انتقال شیشه و تصادف هولناک کامیون با ساینا، عناوین مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در این بسته خبری مطالعه می‌کنید.

تابناک/ فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی یک انبار خودروهای خارجی بدون پلاک در بوشهر را شناسایی کردند.

سردار خلیل واعظی اظهار کرد: انباری که در آن ۸ دستگاه خودرو خارجی از نوع سوناتا نگهداری می‌شد، کشف شد.

وی ارزش این خودروها را ۱۰ میلیارد تومان شناسایی عنوان کرد و افزود: با بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد این خودروها سال ۹۶ از امارات وارد کشور و اوایل سال گذشته نیز از گمرک ترخیص شده‌اند.

واعظی مدت زمان نگهداری این خودروها در انبار را یک سال و سه ماه عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین از شناسایی انبار لوازم خانگی به ارزش ۵ میلیارد تومان در استان خبر داد.

آتش سوزی در شرکت آذرجوجه نمین اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان نمین از وقوع حادثه آتش سوزی در شرکت آذر جوجه و وارد آمدن خسارت بالغ بر یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حسن شریفی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه آتش سوزی در شرکت آذر جوجه واقع در نزدیکی روستای "سولا"، بلافاصله مأموران یگان امداد با همراهی آتش نشانان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک واحد مرغداری این شرکت که کارگاه مربوط به نگهداری دستگاه و متعلقات مربوط به تولید و پخت غذای طیور بود طعمه حریق شد و ۳ عدد دینام، سیم کشی سالن، تابلوهای برق، دستگاه پخت ضایعات به همراه متعلقات و بالابر دستگاه پخت و دستگاه آسیاب مرغداری در آتش سوخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان نمین با اشاره به اینکه این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت؛ گفت: میزان خسارت وارده بر اثر این حادثه بنا به اظهار نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ شریفی تصریح کرد: علت این حادثه نشت روغن حرارتی گزارش شده است.

آتش وحشت‌آور لنج صیادی در اسکله خور آذینی

فرماندار شهرستان سیریک گفت: یک فروند لنج صیادی در اسکله خور آذینی این شهرستان در آتش سوخت.

احمد جمال‌الدینی فرماندار شهرستان سیریک گفت: یک فروند لنج صیادی که برای انجام تعمیرات در اسکله خور آذینی پهلو گرفته بود در حین جوشکاری مخزن توسط خدمه لنج دچار حریق شد و در آتش سوخت.

جمال الدینی افزود: این حادثه خسارت جانی نداشته است.

وی ادامه داد: میزان خسارت مالی وارد شده در این آتش سوزی دو میلیارد تومان برآورد شده است.

دستگیری مسافر اتوبوس هنگام انتقال شیشه

فرمانده انتظامی رودبار از کشف بیش از ۴ کیلوگرم مواد روان‌گردان از نوع شیشه از مسافر یک اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به مسافر یک دستگاه اتوبوس که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از ساک دستی همراه فرد مورد نظر ۴ کیلو و ۹۹۰ گرم مواد روان‌گردان از نوع شیشه کشف شد.

وی گفت: متهم ۳۸ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به کارکنان خدوم نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت به‌کار بسته‌اند خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی، کشف و برخورد با مجرمان است.

تصادف هولناک کامیون با ساینا

سرپرست پلیس راه استان از جان‌باختن یک تن و مجروح شدن ۲ نفر بر اثر برخورد کامیون ولوو با سواری ساینا در محور "رودبار به رستم‌آباد" خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور "رودبار به رستم‌آباد"، بلافاصله مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده ۲۸ ساله سواری ساینا به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و ۲ سرنشین ۲ و ۳۱ ساله این خودرو مجروح و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تجاوز به چپ کشنده ولوو اعلام کردند.

سرپرست پلیس راه استان گیلان در پایان با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، ضامن پیشگیری از حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیر است از رانندگان خواست، با رعایت مقررات ضمن حفظ سلامتی خود و سرنشینان از وقوع تصادف جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار