اعضای شورای تامین شهرستان اردبیل از تصفیه خانه آب این شهر و آزمایشگاه مرجع شرکت آب و فاضلاب استان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ 02 June 2020

به گزارش روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب استان اردبیل ، در این بازدیدها که فرماندار شهرستان و مهندس به نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل حضور داشتند ابتدا حاضرین از آزمایشگاه مرجع شرکت بازدید و در خصوص نحوه انجام آزمایشات فیزیکی ، شیمیایی و سایر آزمایشات مورد نیاز مربوط به تصفیه آب توضیحات لازم توسط کارشناسان آزمایشگاه ارائه گردید .

لازم به ذکر است که آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل از مجهز ترین آزمایشگاههای کشور بوده که به لحاظ امکانات و نیروی انسانی ماهر .،همکار سازمان استاندارد می باشد.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1399/3/13/601456_925.jpg

در ادامه اعضای شورای تامین شهرستان از تصفیه خانه آب اردبیل بازدید و از نزدیک در جریان نحوه تصفیه آب در این تصفیه خانه قرار گرفتند. در ادامه جلسه ای در محل تصفیه خانه آب اردبیل برگزار شد.

در این جلسه مهندس به نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ،ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای تامین استان به وضعیت تصفیه آب در این شهر و تلاشهای همکاران اشاره کرده و با اعلام اینکه رسانه ها چشم بینای جامعه هستندخواستار توجه بیشتر بعضی از کانالهای فضای مجازی به این موضوع و عدم تشویش اذهان عمومی شدند .

در ادامه جلسه مهندس نوخواه مدیر امور اردبیل طی گزارشی ضمن اشاره به وضعیت موجود منابع آب شهر اردبیل ، خواستار توجه ویژه به بحث تامین آب این شهر تا سال ۱۴۰۵ شد که منابع موجود آب اردبیل به اتمام می رسد.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1399/3/13/601455_436.jpg

درادامه امامی یگانه فرماندار اردبیل با اشاره به اقدامات در حال انجام در سد یامچی محل اصلی تامین آب شهر اردبیل و احداث بارجهای شناور از حل مشکل طعم و بوی آب اردبیل تا اخر شهریور خبر داد.

ویهمچنین از تلاشهای شرکتهای اب منطقه ای و آب و فاضلاب برای تامین مناسب آب شرب شهر اردبیل در پیک مصرف سال جاری و اتصال شبکه به زون های در حال احداث خبر داد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار