کد خبر: ۸۵۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ 03 June 2020

 

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به برخورد قاطع به رفتارهای نابهنجار دینی در برخی باغ ویلاهای دزفول اظهار داشت: دادگستری با تعدادی از این باغ ویلاها که اعمال نابهنجار دینی و اخلاقی در آنها صورت می‌گرفت، برخورد داشته و آنها را پلمپ کرده است.

 
خوزستان| از جزئیات پرونده هفت تپه تا برخورد با باغ ویلاهای غیرمجاز دزفول

تابناک/ حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در نشست با دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های خوزستان اظهار داشت: دادگستری مسایل مغایر با هنجارهای دینی را به طور قاطع پیگیری و برخورد می‌کند.

وی با اشاره به مساله باغ ویلاهای دزفول افزود: دادگستری با تعدادی از این باغ ویلاها که اعمال نابهنجار دینی و اخلاقی در آنها صورت می‌گرفت، ورود داشته و آنها را پلمپ کرده و همچنین با باغ های که تغییرکاربری آن‌ها غیر قانونی بوده، برخورد داشته است.

رئیس کل دادگستری خوزستان به تخلف برخی از این باغ ویلاها در اجاره دادن ویلاها برخلاف دستور ستاد کرونا، اظهار داشت: مطابق دستور ستاد مقابله با کرونا خوزستان این باغ ویلاها باید تعطیل و اجاره داده نمی‌شدند، دادگستری با این افراد که رعایت نکردند، برخورد داشته و برق این مجتمع‌ها قطع شد .

وی به مساله 36هزار کولر گازی قاچاق کشف شده اشاره و بیان داشت: این پرونده در اختیار دادگستری نیست و در اختیار سازمان تعزیرات حکومتی بوده و ارتباطی با قوه قضاییه ندارد.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به ورود سازمان بازرسی کل کشور به مساله غیزانیه،گفت: مساله آب غیزانیه در سازمان بازرسی در حال تنظیم و بررسی است.

وی تصریح کرد: سازمان بازرسی در حال بررسی پرونده های سیل و آبگرفتگی 98 خوزستان و اهواز است و برخی از مدیران باید در این زمینه پاسخگو باشند. سازمان بازرسی کل کشور نیز این مساله را با رئیس قوه در میان گذاشتند.

 

رئیس دادگستری استان اظهار داشت: پرونده واگذاری و تخلف در نیشکر هفت تپه شوش در حال پیگیری است و دو پرونده در این جریان وجود دارد. یکی مربوط به اتهامات ارزی و دیگری مربوط به نحوه نقل و انتقالات این شرکت است.

وی در ادامه افزود: به دستور رئیس محترم قوه قضاییه قرار است زیرساختی ارتباطی با مردم تهیه شود. از طریق این زیرساخت ارتباطی مردم می‌تواند مشکلاتی را که دارند و یا رسیدگی نشده و یا کم‌کاری یا تخلفاتی که صورت می‌گیرد، به صورت مستقیم به اطلاع دستگاه عدلیه برسانند.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در دادگستری خوزستان بیان داشت: در دادگستری کارگروه اقتصاد مقاومتی تشکیل شده تا بتواند فعالان اقتصادی که موانع اداری مانع فعالیت آنها هستند را حمایت می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای برای حضور جوانان در میدان مطالبه گری تصریح کرد: دادگستری هم از شما جوانان و دانشجویان بسیجی و انقلابی می‌خواهیم که مطالبه گر بوده و چشم و گوش ما در بخش‌های مختلف باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار