نماینده اسبق بویراحمد و دنا گفت: مسئولیت سنگین دستگاه های امنیتی این است که با تاجگردون و کسانیکه دست به اقدامات می‌زنند برخورد قاطع کنند.
کد خبر: ۸۵۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 05 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در ساعت های اخیر خبری در فضای مجازی منتشر شد که ادعا شده است طرفداران غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ضمن خرد کردن شیشه های خودروی یک از طرفداران ستار هدایتخواه نماینده اسبق بویراحمد و دنا، نامه ای تهدیدآمیز برای وی نوشتند و او و خانواده اش را تهدید کرده اند.

در همین خصوص ستار هدایتخواه در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به این که اولا من ماشین ندارم که راننده داشته باشم بیان کرد: این فرد از کسانی بود که گاهی در برخی جاها که می‌رویم همراه ماست و در فضای مجازی به اقتضای شرایطی که در مورد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون وجود دارد موضع گیری کرده است و اکنون شیشه ماشین وی را خرد کردند و یادداشت تهدیدآمیز برایش گذاشتند.

هدایتخواه با بیان این که این رفتار از افراد طرفدار تاجگردون دور از انتظار نیست گفت: استفاده از اوباش اجاره ای یکی از روش‌هایی است که تاجگردون از سال های قبل تر به کار گرفته است که از این افراد در مقاطعی مانند انتخابات استفاده می کند تا با زور و تهدید و ارعاب به اهداف خودش برسد، در انتخابات با تهدید و زور و ارعاب بر روی آرا تاثیرگذار است در مقاطع دیگر اگر کسانی بخواهند انتقاد کنند با زور و تهدید و ارعاب آنها را وادار به سکوت می کند و اکنون نیز که موضوع اعتبارنامه مطرح است از اوباش اجاره ای استفاده می کند.

وی با اشاره به مسبوق به سابقه بودن این کارها از سوی طرفداران تاجگردون بیان کرد: این روش به طرفداری از کسی انجام می‌شود که به جریانی منتسب است که می‌گفت " زنده باد مخالف من " ؛ از طرف کسانی است که مدعی هستند که از خدا هم می شود انتقاد کرد اما حتی کمترین انتقاد از خودشان را برنمی‌تابند.

هدایتخواه در ادامه خطاب به مسئولان دستگاه‌های امنیتی استان و کشور گفت: چطور این فرد به راحتی از طریق زور و ارعاب و فشار و آسیب رساندن به مردم به اهدافش می رسد اما هیچ عکس العملی در مقابل نشان داده نمی شود.

وی افزود: در همین ایام بررسی اعتبارنامه، خیلی از نمایندگانی که بر اساس وظایف قانونی خود به اعتبارنامه این نماینده مجلس اعتراض کردند تهدید شدند، در ایام انتخابات با همراه کردن کردن افراد با اسلحه بحث ایجاد فضای زور و ارعاب را ترویج و تبلیغ کرد و الان هم تصاویرش با همان مبنا در فضای مجازی منتشر می شود و به مسئولان امنیتی پیام می‌دهد که ممکن است به زور و ارعاب و فضای سازی های مشابه دست بزنم.

نماینده اسبق بویراحمد و دنا گفت: مسئولیت سنگین دستگاه های امنیتی این است که با تاجگردون و کسانیکه دست به اقدامات می‌زنند برخورد قاطع کنند.

هدایتخواه در پایان گفت: نمایندگان مجلس اگر هیچ دلیلی برای عدم صلاحیت تاجگردون نداشته باشند که البته فراوان وجود دارد، خود این روشی که وی بکار گرفته یعنی زور و تهدید و ارعاب بزرگترین دلیل برای عدم صلاحیت اوست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
درود بر هدایتخواه مرگ بر آمریکا و عمل و تفاله های رژیم پهلوی
بویراحمد سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
آقای دکتر هدایتخواه سلام: شما بعنوان یک آدم دیندار ، واقعا به این نتیجه رسیده اید و برای تان مثل روز ، روشن است که حامیان دکتر تاج گردون دست به چنین کاری زده اند؟ من شاگرد شما بوده و عاشق تان هم بودم اما والله از این لحظه دیگر نه عاشق تان خواهم بود و نه خود را شاگرد شما . خداحافظ و واقعا متاسفم بحال آنانی که با مشاوره های غلط ، به شما هم دروغ گفته اند
ناشنای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
... شو رفوزه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
جناب هدایتخواه از خدا بترسید وشرایط تبعیض علیه قوم لر را درک کنید. چه بلایی سر قوم لر آورده اند؟ چشم باز کنید
نادر
|
Bulgaria
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
تاجگردون ب زودی ب زباله دان تاریخ خواهد پیوست
ا ک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
غل.مرضا تا.گردون به .... خواهد رفت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار