کد خبر: ۸۵۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ 05 June 2020

جناب فیصل دانش بعنوان یک شهروند بندرعباسی و در مقام موکلتان با شما سخنی دارم: شنیده‌ام جنابعالی در مقام سخنگوی شورای شهر بندرعباس سخنی ایراد فرموده‌اید، و در بیانات‌تان نیز توصیه‌ای به «حاج احمد مرادی» داشته‌اید. گویا از وی خواسته‌اید که بجای دخالت در امورات شورای شهر به وظایف نمایندگی‌اش بپردازد..

بد نیست بدانی و آگاه باشید؛ مستند به اصول قانون اساسی هر نماینده‌ای در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر کند ، بنابراین «احمد مرادی» هم در رتبه نمایندگی‌اش و هم بعنوان شهروند بندرعباسی ضمن اظهارنظر می‌تواند ناظر بر تصمیمات ، عملکرد حضرتعالی و همکارانتان در شورای شهر باشد.

آری جناب فیصل دانش؛ اگر حاج احمد مرادی و همکارانش به وظایف خویش در هیأت عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شورای شهر بندرعباس مثل همکارانش در چهارمین دوره عمل می‌کردند، بی شک تا سالیان متمادی، در پشت فیلترهای نظارتی انتخابات می‌ماندید و هرگز فرصت دادن ذهنیت‌های غلط را به مردم پیدا نمی‌کردید.

جناب فیصل دانش؛ انتظار موکلانتان این است که پاسخگوی افکار عمومی باشید نه اینکه مغرضانه یادآور انجام وظیفه «حاج احمد مطالبه‌گر» باشید !

مردم از همه‌ی اعضاء شورای شهر انتظار داشتند جلسه استیضاح شهردار را برگزار کنند و شهردار نیز پاسخگوی سؤالات مطروحه باشد. شرکت نکردن در جلسه به نشانه اعتراض یک بهانه واهی بیش نیست و استنباط اینجانب بعنوان یک شهروند ناظر کمک به فرار از پاسخگویی است مگر نمی‌دانید کمک به فرار از پاسخگویی ، شبهات موجود را افزون‌تر می‌کند؟

جناب «دانش» اعتراض معترضین انتخابات پنجمین دوره‌ی شورای شهر بندرعباس را بیاد دارید ؟
تغییرات حادث شده در بازشماری آرا که زاده ی پیگیری‌های مستمر «احمد مرادی» بود چطور ؟

یا مکاتبات و اصرار هیأت عالی نظارت بر باز شماری مابقی صندوق‌ها که بی شک موجب تغییر سرنوشت انتخابات می‌شد چطور؟

آیا گفتن سخنان نسنجیده‌ مغرضانه نیست؟

یا به قصد انتقام‌گیری نیست ؟

آیا می‌دانید سالهاست شهروندان بندرعباسی از طریق نمایندگانشان در شورای شهر می‌خواهند که شهردار و‌ مجموعه مدیران ارشد شهرداری پاسخگوی وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر باشند؟!

من معتقدم ضایع شدن حقوق مردم در شورای شهر و شهرداری بندرعباس سیستماتیک نیست بعضاً اتوماتیک است و متأسفانه در تمام بخش‌های شهرداری نیز رخنه کرده است.

آیا می‌دانید انتصاب و انتخاب مسئولین ناکارآمد ، کم‌دانش ، غیرمتخصص و.. به حقوق شهروندان و مصلحت عمومی لطمه زده و حریم‌های اجتماعی مردم را مخدوش کرده است!؟

آیا می‌دانید که ورود تخصصی و دلسوزانه «حاج احمد مرادی» به معضلات و مشکلات مردم، دست‌کم نتیجه (سی و اندی سال) زحمت صادقانه‌ی اوست و تخریب چهره ماندگار و مطالبه گر وی چندان ساده نیست؟.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار