کد خبر: ۸۵۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ 06 June 2020
آبایی گفت: با ایجاد زیرساخت ها در بندر آستارا شاهد پیشرفت های خوبی در این بندر هستیم.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«حمیدرضا آبایی» در جریان سفر یکروزه به این شهرستان در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: سازمان بنادر و دریانوردی ۹۷ بندر دارد و همه را مدیریت می کند.

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه در بندر آستارا شاهد توسعه و ایجاد زیرساخت ها هستیم، افزود: قرار دادی که ۱۰ سال پیش با شرکت بندری کاوه بسته شده با در نظرگرفتن همه موارد بوده و خوشبختانه شاهد پیشرفت های خوبی در بندر آستارا هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به موقعیت بندر آستارا و نحوه شکل گیری موج شکن ها، هرجا که لایروبی می شود دوباره شاهد ایجاد رسوب در آن هستیم و لایروبی مشکلات عدیده ای به دنبال دارد، تصریح کرد: با توجه به پهلوگیری کشتی های تجاری در بندر آستارا این بندر نیاز مبرم به لایروبی دارد و این کار را سازمان بنادر انجام می دهد.

 

آبایی گفت: پس از لایروبی ۵۰۰ هزار متر مکعب مصالح قابل برداشت از بندر، از مصالح در اجرای طرح های عمرانی استفاده می شود.

 

مدیر کل  بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه گمرک جمهوری اسلامی ایران کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی آستارا را برای سازمان بنادر و دریانوردی ابلاغ نکرده است، اظهارکرد: تا زمانی که منطقه ویژه اقتصادی آستارا راه نیفتاده، شاهد سرمایه گذاری در این منطقه نخواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار