کد خبر: ۸۵۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 06 June 2020
 
مدیر آموزش و پرورش پاوه در بازدید از روند آماده سازی حوزه های امتحانی پایه دوازدهم، بر حفظ سلامت دانش آموزان در فرایند امتحانات، تأکید کرد.

تابناک/ مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه با حضور در حوزه های امتحانی نهایی پایه دوازدهم، از نزدیک با روند آماده سازی حوزه های امتحانی پایه دوازدهم بازدید و نحوه اجرای دستورالعمل های بهداشتی در این زمینه را رصد کرد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در منطقه و همچنین الزام برگزاری امتحانات پایه دوازدهم به صورت حضوری، حفظ سلامت دانش آموزان در حوزه های امتحانی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

برزگرفرد؛ الزام استفاده از ماسک توسط دانش آموزان و عوامل اجرایی، خودداری از حضور زودهنگام و تجمع دانش آموزان در ورودی حوزه های امتحانی و مدیریت زمان خروج دانش آموزان پس از اتمام فرایند امتحان را از وظایف عوامل اجرای حوزه های امتحانی برشمرد و رعایت فاصله اجتماعی دانش آموزان در طی فرایند امتحان را یادآور شد.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه همچنین؛ ضمن بررسی سیستم تهویه و وضعیت نور حوزه های امتحانی و کنترل رعایت فاصله 8/1 تا 2 متری صندلی ها، بر نصب بنر دستورالعمل بهداشتی حفظ سلامت دانش آموزان در حوزه های امتحانی و ضدعفونی و گندزدایی محیط برگزاری امتحانات قبل و بعد هر آزمون، تأکید کرد.

 

در ادامه این بازدید؛ از دستگاه ضدعفونی دست در ورودی حوزه های امتحانی رونمایی و آزمایش شد.

 

گفتنی است؛ امتحانات نهایی پایه دوازدهم از روز شنبه 17 خردادماه 99 به صورت حضوری و در چهار حوزه دبیرستان معلم، دبیرستان قدس شاهد، دبیرستان نمونه دولتی اورامان و سالن امتحانات امام خمینی(ره) پاوه، همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

 

لازم به یادآوری است؛ در روزهای گذشته، با حضور مدیر، شورای معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش پاوه در دبیرستان های مقطع متوسطه اول، از نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه نهم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این زمینه، بازدید به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار