کد خبر: ۸۵۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ 06 June 2020

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از پایان خاموشی و محدودیت‌های کرونایی و بازگشایی پارک‌های سطح شهر خبر داد.

علیرضا عالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنا به دستور استاندار خوزستان، از روز پنج‌شنبه گذشته به تدریج روشنایی پارک‌های اهواز آغاز شده است. محدودیت‌های ترافیکی در ورودی پارک‌ها نیز رفع شده و پارک‌ها بازگشایی شده‌اند.

وی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی‌های عمدی در پارک‌های اهواز در هفته گذشته، گفت: در مدت خاموشی پارک‌ها، خسارت‌هایی به تاسیسات پارک‌های ساحلی اهواز وارد شده است. در مجموع حدود ۳۰۰ هکتار پارک ساحلی در اهواز وجود دارد که خاموشی پارک‌ها، مشکلاتی در نگهداری از آن‌ها ایجاد کرده بود.

وی با اشاره به آتش‌سوزی عمدی در پارک چوبی اهواز بیان کرد: در پی این آتش‌سوزی حدود ۳ میلیارد تومان خسارت به پارک وارد شده است. شواهدی از عوامل این آتش‌سوزی توسط نیروهای انتظامی به دست آمده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز افزود: هفته قبل از آن نیز پارک حجاب دچار آتش‌سوزی عمدی شده بود. علاوه بر وقوع حریق در پارک حجاب، در دو هفته اخیر حریق‌های گسترده‌ای در نیزارهای اطراف شرکت فولاد، نیزارهای اطراف لوله‌های نفت در مجاورت کوی عابدی، فضای سبز تصفیه‌خانه شرکت آب و فاضلاب در چنیبیه و کانکس ایستگاه غواصی نجات غریق آتش‌نشانی در پارک‌های ساحلی شرقی اهواز هم رخ داده است که به نظر می‌رسد همه این آتش‌سوزی‌ها عمدی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار