به زودی با مورسیا درباره ادامه همکاری برای فصل آینده یا استفاده از او در سمت دیگری جلسه‌ای برگزار می‌کنم. موریسا با وجود نتایج ضعیف الشحانیه در فصل جاری یکی از بهترین مربیان لیگ ستارگان است. او را مربی توانمندی می‌دانم که قادر به تغییر سرنوشت الشحانیه در ۵ بازی باقیمانده لیگ ستارگان قطر است.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 06 June 2020

 مناحی الشمری درباره سرنوشت بازیکنان خارجی الشحانیه به روزنامه الوطن قطر گفته است: ما طبق قرارداد با آن‌ها رفتار خواهیم کرد و ادامه همکاری برای فصل آینده نیازمند اعلام قبلی کادر فنی است. البته باشگاه الشحانیه همیشه به دنبال ثبات فنی است و در روز‌های آینده وضعیت بازیکنان بومی و خارجی روشن خواهد شد.

الشمری درباره وضعیت ژوژه موریسا، سرمربی اسپانیایی نیز گفته است: به زودی با مورسیا درباره ادامه همکاری برای فصل آینده یا استفاده از او در سمت دیگری جلسه‌ای برگزار می‌کنم. موریسا با وجود نتایج ضعیف الشحانیه در فصل جاری یکی از بهترین مربیان لیگ ستارگان است. او را مربی توانمندی می‌دانم که قادر به تغییر سرنوشت الشحانیه در ۵ بازی باقیمانده لیگ ستارگان قطر است.

الشحانیه در حال حاضر با ۱۰ امتیاز تیم قعرنشین جدول رده‌بندی ۱۲ تیمی لیگ ستارگان قطر است و در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار