مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: اجرای طرح ایمن سازی روستا‌ها در مقابل سیلاب آغاز و ۱۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح مصوب شده است.
کد خبر: ۸۶۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ 09 June 2020

حمید حیدری بریدی افزود: این طرح در هفت روستای استان اجرا می‌شود.
وی این طرح را شامل، اجرای سیل‌بند، دیوار حفاظتی و پل سازی دانست و گفت: اکنون طرح‌های ایمن سازی روستا‌ها در برابر سیلاب بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارد و در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

حیدری بریدی گفت: طرح آسفالت روستا‌های بزباز و کلات در شهرستان کنگان با اجرای طرح آسفالت رایگان به مساحت ۴ هزار متر مربع افتتاح شد. همچنین اجرای مسیر ورودی روستای لاورده به طول دو کیلومتر آغاز شده است و این طرح از محل اعتبارات بنیاد برکت و بنیاد مسکن با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال اجرا شده است و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: مرحله نخست این طرح با اعتبار ۶ میلیارد ریال افتتاح شد و فاز دوم آن به‌زودی از محل اعتبارات نفت و قیررایگان اجرا می‌شود.

حیدری اجرای طرح‌های گردشگری روستایی را مورد اشاره قرار داد و افزود: تقویت زیرساخت‌های گردشگری در روستا‌ها برای جذب توریست و توسعه صنعت گردشگری مورد توجه قرار دارد و برای تحقق این مهم ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص یافته است که اعتبارات ملی نیز به آن افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد روستا‌های استان بوشهر دارای طرح هادی هستند گفت: طرح‌های هادی با اعتبار ۹ میلیارد ریال اجرا شده و اکنون ۴۰۶ روستای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر مشمول اجرای طرح‌های هادی هستند.

منبع/ خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار