استاندار البرز از کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی دولت برای تسریع در تکمیل پروژه کمربندشمالی کرج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 10 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ عزیزاله شهبازی در نشستی که با حضور معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرج برگزار شد، اظهار داشت: پس از پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد که دولت به جز اعتبار 100 میلیارد تومانی که برای پل بی 1 در نظر گرفته بود، اکنون 300 میلیارد تومان اعتبار نیز درقالب اوراق و اسناد برای تسریع در تکمیل کمربند شمالی کرج اختصاص دهد.

وی افزود:با توجه به رویکرد رییس جمهور محترم مبنی بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و مهم کشور در پایانی دولت، این اقدام صورت گرفت.

 استاندار البرز با بیان اینکه کمربند شمالی کرج مکمل پروژه ادامه آزادراه شهید همت است که توسط شهرداری کرج آغاز شده و اکنون نیز توجه ملی برای تکمیل آن معطوف شده است،بیان کرد: محورهای البرز بار ترافیک 14 استان کشور را متحمل می‌شوند از این رو اهمیت ملی دارند بنابراین باید برای تقویت و ارتقای زیرساخت‌های راه سازی استان تدابیر لازم باید اتخاذ شود.

 شهبازی با بیان اینکه بر این اساس پس از به ثمر نشستن قطعه اول آزادراه تهران-شمال، ادامه آزاداره شهید همت در البرز، تعریض بخشی از آزادراه تهران-کرج و راه اندازی قطار برقی کرج-هشتگرد بعد از سال ها انتظار و مطالبه مردم اکنون درصدد ایجاد تسهیلات لازم برای تکمیل کمربندشمالی کرج، راه هشتگرد- طالقان و بهره برداری از کنارگذر جنوبی البرز هستیم،گفت: هدف از تمام این تلاشها  ایجاد و شرایط  سفر امن و راحت برای مردم کشور و آرامش خاطر و جاده هایی با کمترین ترافیک است.

در این نشست عدل معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز ضمن استماع گزارش شهرداری کرج از روند پیشرفت پروژه کمربندشمالی کرج بر ضرورت ارائه برنامه دقیق از سوی شهرداری کرج تاکید کرد و از موافقت دولت برای مشارکت در این پروژه خبر داد.

وی گفت: این پروژه توسط شهرداری کرج آغاز شده بود و از ابتدا نیز قرار نبود دولت مشارکت کند ولی به دلیل اهمیت این آزادراه بعنوان مکمل ادامه آزاداره شهید همت در البرز و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی استاندار البرز، اعتبار لازم جهت تسریع در تکمیل پروژه اختصاص یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار