معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک گفت: امتحانات پایان نیمسال دوم ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی از ۲۴ خرداد تا ۱۹ تیر ۹۹ به‌صورت حضوری و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 10 June 2020

 


به گزارش تابناک مرکزی ، دکتر حسین مظاهری افزود: تعداد جلسات برگزاری امتحانات در هر روز چهار نوبت، شامل نوبت اول ساعت ۸ تا ۱۰، نوبت دوم ساعت ۱۱ تا ۱۳، نوبت سوم ساعت ۱۴ تا ۱۶ و نوبت چهارم‌ ازساعت ۱۷ تا ۱۹ است.
وی یادآورشد: واحدها، مراکز دانشگاهی و آموزشکده‌های سما در استان مرکزی که کمتر از هزار نفر دانشجو دارند، امتحانات خود را الزاماً در۴ هفته و در ۲ نوبت صبح برگزار خواهند کرد.
وی با بیان اینکه امتحانات در مقاطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد بصورت حضوری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، گفت: دروس عمومی شامل ؛زبان پیش‌دانشگاهی و زبان عمومی ـ فارسی پیش دانشگاهی و فارسی عمومی ـ آشنایی با مبانی دفاع مقدس ـ وصیت‌نامه حضرت امام خمینی (ره) به صورت حضوری برگزار و در صورت فراهم شدن بستر لازم برای برگزاری آزمون برخط اطلاع‌رسانی می شود.
مظاهری افزود: امتحان دانشجویان دوره دکتری تخصصی و کلاس‌های ترکیبی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری (حداکثر تا ۱۰نفر)، در اختیار استاد درس و با تأیید مدیرگروه آموزشی مربوطه خواهد بود.
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک یادآورشد: امتحان دروس عمومی دانشجویان رشته‌های پزشکی با دانشجویان غیرپزشکی به صورت مشترک برگزار و امتحانات دروس تخصصی رشته های علوم پزشکی در نیمه اول مرداد ماه برگزار می شود همچنین زمان برگزاری دوره‌های کارآموزی و کارورزی، در هماهنگی لازم با معاون علوم پزشکی استان اعلام می‌شود.
مظاهری یادآورشد:برای جلوگیری از سفرهای بین شهری با اجرای طرح تعاون آزمون، دانشجویان فاقد منع آموزشی با ثبت‌نام در سایت AZMOON99.IAU.AC.IR و کسب موافقت از ستاد طرح تعاون آزمون واحد دانشگاهی می‌توانند در واحد محل زندگی خود آزمون دهند.
وی گفت: دانشجویانی که تاکنون موفق به تکمیل ثبت‌نام نیم‌سال۹۸-۹۹-۲(به واسطه شیوع ویروس کرونا) نشده‌اند، با تأیید مدیر گروه آموزشی نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.
رئیس شورای تخصصی آموزش دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی افزود: اگر در زمان برگزاری امتحانات پایان ترم، وضعیت هر کدام از شهرهای استان مرکزی قرمز اعلام شود، اجرای آزمون حضوری مجاز نیست و نحوه برگزاری آزمون با هماهنگی معاون آموزشی مرکز استان (رئیس شورای تخصصی آموزش) متعاقباً اعلام خواهد شد.
مظاهری با بیان این که حضور استادان و مدیران گروه‌های آموزشی در جلسه امتحان الزامی است،گفت:همراه داشتن ماسک برای عوامل اجرایی و دانشجویان الزامی است و حوزه‌های آزمون در دو نوبت ظهر و عصر ساعت ۱۲ و ۱۹ ضد عفونی خواهد شد.
وی با تأکید بر همکاری تمامی بخش‌های دانشگاه با معاونت آموزشی در اجرای هرچه بهتر برگزار شدن امتحانات پایان ترم، افزود: تمهیداتی برای رفاه حال کارکنانی که در یک‌ماه برگزاری امتحانات با حوزه معاونت آموزش همکاری کنند، در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار